Ik kan mijn volgende competitie niet instellen
-
Met mijn competitie op mijn hoofdaccount wil ik de volgende gaan spelen in Tsjechië met Vysocina Jihlava, maar door een bug staat er wat anders ingevuld. Zouden jullie dat voor me willen veranderen, bij voorbaat weer mijn dank. Groet, Jowan.
-
Hoezo door een bug?
Ook graag even een screenshot posten van wat er nu vermeld staat.
-
Ik kan geen screenshot maken, maar dit staat op mijn moderator-tool:
Jij wordt de manager van:
[Senglea Athletic]Malta Senglea Athletic en dat heb ik niet ingevuld. Maricja weet er van. En iemand van Game Basic heeft er ook naar gekeken. -
Ik zie nu dat je dit probleem inderdaad al meerdere keren hebt gemeld. Ik zal het doorgeven aan Gamebasics. Hopelijk kunnen ze de oorzaak van je probleem vinden.
-
@johan-krabbecruijff_nl Als jij met screenshots aan kan tonen dat je niet zelf verkeerd geklikt hebt en dat er met de acties die je hebt gedaan een fout land voor je volgende seizoen staat, dan kunnen we je helpen.
Als je dit niet kan is het maximale wat we voor je kunnen doen de settings die je nu hebt ingesteld resetten, maar dan moet je wel weer opnieuw BC betalen.
-
@gna-gna-gna_nl Beste gna gna gna, ik heb geloof ik nog genoeg BC, wat het ook is, staan. Ik wil de boel gereset hebben, want ik heb geen Malta ingesteld, Tsechië is het laatste land van Europa dat ik nog moet spelen. In de jaren dat ik judge en chief-judge was, heb ik heel veel spelers van OSM kunnen helpen, ik kijk er, 73 jaar oud, met heel veel plezier op terug. Ik heb last van een bug en jij helpt me niet met jouw reactie, je trekt me zelfs in twijfel. Zeer lullige reactie: The end of a love affair.
-
Topic opener heeft al ontslag genomen, dus er valt niet meer te doen. Closing time dus.