Meldingen App / Browser
-
Goedenavond,
Ik heb een vrij simpele vraag / melding die ik wil maken.
Sinds de nieuwe crew update kunnen wij als managers gebruik maken van de CrewChat.
Dit is op zich wel een leuke optie en bij ons worden er wel regelmatig wat berichtjes verstuurd. Nu zou het heel handig zijn dat wanneer er een berichtje in de chat word geplaatst, de andere crew leden hier een melding van kregen op hun telefoon / browser.Nu kreeg ik toen straks een melding op mijn browser van een chat bericht, maar 10 minuten later toen er nog een bericht werd verstuurd kreeg ik hier geen melding van.. Nu is dit niet mijn grootste zorg er hoeft dit wat mij betreft niet gemeld te worden, mits er meerdere mensen hier last van hebben uiteraard.
Maar het gaat mij meer om de meldingen via de App. Ik krijg gewoon meldingen van trainingen die afgerond zijn en wedstrijden die gespeeld zijn etc. Maar kan het ook zo gemaakt worden dat wij straks ook een melding krijgen van een bericht in de CrewChat?
Ik hoor graag hoe hier over gedacht word en of dit eventueel al in de planning stond aangezien het, voor mij in ieder geval, best een logisch idee is.
-
Er zouden push notificaties moeten komen via de app, wanneer er een nieuw bericht in de crewchat komt. Misschien dat je kan proberen om de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren. Misschien dat je ze daarna wel krijgt. Zo niet, laat het dan weten en dan geven we het door aan Gamebasics.
De melding via de website gaat via de browser, dus ik denk dat dit dan meer met je browser te maken heeft dan met OSM. Ik denk dus niet dat ze daar iets aan kunnen doen.
-
@fc-eddie_nl Dat klopt, het gedeelte van de browser. Het verschilt gewoon wanneer ik wel en niet een melding krijg, maar dat is geen probleem.
Ik heb gisteren al eens mijn app opnieuw geïnstalleerd. Dit doe ik dan wel weer vanuit de cloud, iphone dingetje. Denk je dat dit gewoon goed is? Dan zal ik het vanmiddag nog eens proberen en mij hier weer melden.
-
Geen idee of dat invloed heeft. Zou je de app gegevens willen doorgeven? Dus merk + type toestel, OS versie en OSM app versie. Dan geef ik het door aan GB en dan zien we wel wat de uitkomst is.
-
Ik heb echt 0 interesse in push meldingen van die chat. Krijg ze momenteel ook niet, maar indien dat een bug is, kan er dan geen switch komen waarbij wij zelf kunnen kiezen of we die meldingen krijgen?
-
@fc-eddie_nl said in Meldingen App / Browser:
Geen idee of dat invloed heeft. Zou je de app gegevens willen doorgeven? Dus merk + type toestel, OS versie en OSM app versie. Dan geef ik het door aan GB en dan zien we wel wat de uitkomst is.
Ga ik je later vanmiddag even geven.
-
@fc-eddie_nl Ik heb een iPhone 6, OS versie is iOS 11.2.6
De OSM versie is 4.3.1 -
Waarom is dit überhaupt ingevoerd als vervanging van het intern forum? Nutteloos. Kutspel is het geworden zeg. Het enigste voordeel dat ik heb is dat ik geen moer meer hoef te betalen voor deze kutzooi.
-
Deze meldingen zal je aan moeten zetten via de instellingen in de OSM app (tandwieltje naast je avatar). Mocht er maar 1 setting zijn voor de instellingen en je nog steeds geen chatmeldingen krijgt, dan zal je denk ik even de notificaties uit moeten zetten en weer aanzetten.