Scorito: OSM Giro d'Italia Poule
-
Beste wielerliefhebbers/scoritoliefhebbers,
Het is eindelijk weer bijna zover. De eerste grote wielerronde van het jaar, de Giro d' Italia, gaat weer beginnen. De start is dit jaar in Israël waar de renners 3 etappes zullen afleggen waarna ze naar Italië zullen vertrekken om daar de overige 18 etappes te zullen afleggen.
De ogen zijn vooral gericht op titelverdediger Tom Dumoulin. Maar misschien nog meer op de man die eigenlijk niet aan de start had moeten staan: Chris Froome. De meningen daarover verschillen. Maar hoe dan ook, het zal een eerste krachtmeting worden tussen de twee absolute wereldtoppers. Wie wint de eerste clash? Of gaat een ''outsider'' er met de titel van door?
Scorito is er ook weer bij vanaf 19 april. De selecties zijn nog niet helemaal bekend, maar toch kun je dan al sleutelen aan je team.
Korte uitleg wielermanager Scorito:
Je krijgt een fictief budget van … miljoen, van dit budget moet je 20 renners kopen.
Als je team van 20 renners compleet is, dan moet je 3 kopmannen kiezen. Denk hier goed over na, want met je kopman verdien je per etappe dubbele punten! Je kunt per etappe 1 van je 3 kopmannen tot kopman benoemen. De andere 2 renners mag je wel opstellen voor deze etappe, maar daarmee verdien je geen dubbele punten.
Per etappe stel je 9 renners op, met deze renners kun je iedere etappe punten verdienen.
Na iedere etappe krijgen de eerste 20 renners in de uitslag punten. De winnaar van de etappe krijgt 50 punten, de nummer 2 krijgt 44 punten etc.Voor meer uitleg, zie onderstaande link:
https://forum.scorito.com/hc/nl/articles/218359418-Spelregels-WielermanagerHeb je nog geen Scorito? Een account aanmaken is zo gebeurd. https://www.scorito.com/ -> Registreren -> Email en WW invoeren -> Bevestigen -> Klaar!
Je moet echter wel betalen voor Scorito. Dit kost €2,50 per spel. Voor €9,99 heb je een jaarabonnement.
Meedoen aan de poule kan via: spellenkallender -> Giro d 'Italia -> Speel nu mee -> Zoek op: OSM Giro Poule 2017
Aanmelden voor de OSM Giro d' Italia Poule kan vanaf donderdag 19 april. Inschrijven kan hieronder. Het is aangeraden om naast je OSM naam hier ook je Scoritonaam bij te vermelden. Dan kan ik de uitnodiging 100% zeker accepteren.
Managers die eerder al hebben deelgenomen aan OSM Wielerpoules op scorito zullen een automatische uitnodiging krijgen.
Kopieer deze lijst door.
Ect.
Succes!
-
Kopieer deze lijst door.
EstorilAzi / Copysoft
-
MartijnFC/MartijnFC
-
De Poule is aangemaakt.
Iedereen die in het verleden al eens heeft deelgenomen heeft een automatische uitnodiging ontvangen.
Aanmelden kan nog tot vrijdag 4 mei, 13:00.
-
Voorlopige deelnemers:
EstorilAzi / Copysoft
MartijnFC / Martijn FC
the Skippy / the Skippy
Powershot Stef / ShoarmaDude17 -
Heb me aangemeld
-
Niks ontvangen btw
-
Aangemeld.
Hoop je ook nog zoals vorig jaar in mijn toto te verwelkomen.
-
Voorlopige deelnemers:
EstorilAzi / Copysoft
MartijnFC / Martijn FC
the Skippy / the Skippy
Powershot Stef / ShoarmaDude17
PP en Jan Jaap / The Amazing One part 2En bij het spel van onze crew, georganiseerd door Steven, doet iedereen toch ook mee?
-
Jup ik doe gewoon weer mee
-
Voorlopige deelnemers:
EstorilAzi / Copysoft
MartijnFC / Martijn FC -> nog aanmelden op scorito
the Skippy / the Skippy
PP en Jan Jaap / The Amazing One part 2 -> nog aanmelden op scorito
FerryFR010 / ferry010
peter osm master / peter osm master
maury76 / maury76
A touch of magic / Urukwai -
Voorlopige deelnemers:
EstorilAzi / Copysoft
MartijnFC / Martijn FC -> nog aanmelden op scorito @MartijnFC_NL
the Skippy / the Skippy
PP en Jan Jaap / The Amazing One part 2 -> nog aanmelden op scorito @PP-en-Jan-Jaap_NL
FerryFR010 / ferry010
maury76 / maury76
A touch of magic / Urukwai
Philipp Haastrup / Philipp Haastrup
Butthead007 / Butthead007Deadline aanmelden: vrijdag 4 mei, 13:00.
-
@estorilazi_nl said in Scorito: OSM Giro d'Italia Poule:
Voorlopige deelnemers:
EstorilAzi / Copysoft
MartijnFC / Martijn FC -> nog aanmelden op scorito @MartijnFC_NL
the Skippy / the Skippy
PP en Jan Jaap / The Amazing One part 2 -> nog aanmelden op scorito @PP-en-Jan-Jaap_NL
FerryFR010 / ferry010
maury76 / maury76
Butthead007 / Butthead007Deadline aanmelden: vrijdag 4 mei, 13:00.
Ik heb mij al aangemeld op scorito of bedoel je dat ik mij zelf moet uitnodigen voor de subpoule?
-
Je zit nu in de subpoule, aanvraag is geaccepteerd
-
Heb je linkje naar subpoule?
-
EstorilAzi / Copysoft
MartijnFC / Martijn FC -> nog aanmelden op scorito @MartijnFC_NL (Heb een uitnodiging gestuurd)
the Skippy / the Skippy
PP en Jan Jaap / The Amazing One part 2
FerryFR010 / ferry010
maury76 / maury76
Butthead007 / Butthead007Aanmelden kan nog tot vrijdag 4 mei 12:45.
-
EstorilAzi / Copysoft
MartijnFC / Martijn FC -> nog aanmelden op scorito @MartijnFC_NL (Heb een uitnodiging gestuurd)
the Skippy / the Skippy
PP en Jan Jaap / The Amazing One part 2
FerryFR010 / ferry010
maury76 / maury76
Butthead007 / Butthead007
Killing spread / killing spreadAanmelden kan nog tot vrijdag 4 mei 12:45.
-
Definitieve deelnemerslijst
1.EstorilAzi / Copysoft
2.MartijnFC / Martijn FC
3.the Skippy / the Skippy
4.Powershot Stef / ShoarmaDude17
5.PP en Jan Jaap / The Amazing One part 2
6.FerryFR010 / ferry010
7.peter osm master / peter osm master
8.maury76 / maury76
9.A touch of magic / Urukwai
10.Philipp Haastrup / Philipp Haastrup
11.Butthead007 / Butthead007
12.Killing spread / killing spreadSucces!
-
Het zit er weer op! Het was weer een prachtige Giro. Dit is de top10. De top3 wordt geëerd op de crewpage van Golden Glory.
thompie is doorgestreept als nummer 2, omdat hij zich pas in de slotweek aanmeldde.
1.EstorilAzi
2.PP en Jan Jaap @PP-en-Jan-Jaap_NL
3.the Skippy @the-Skippy_NLBedankt voor het meespelen allemaal!
De Tour de France gaat van start op 7 juli. Scorito zal het Tourspel vanaf 14 juni online zetten. Tegen die tijd zal ik zorgen dat er een topic en subpoule wordt aangemaakt.
Hopelijk tot dan!