Discussie / Tussenstanden topic CK 2018
-
@killing-spread_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
Om dan ook De Boterbloemen bij te staan: je weet nog voor het CK begint welke crews er een kans maken: IMP, OSU, OSP, GG, OFF, GF (en mss nog KL en Naske). Op deze manier is het voor andere crews bijna zo goed als oninterressant om deel te nemen aan het CK.
Zie dat je nog een crew bent vergeten.
-
@a-touch-of-magic_nl Mijn excuus
-
@vinnievuik_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
et voor Nederlandse clubs ook niet interessant om aan de champions league mee te doen? Natuurlijk wel, je wilt je meten met de grootste clubs van Europa. Ook al weet je dat je kans nul is om te winnen. Zo moet elk toernooi als dit ook gaaf zijn voor kleinere crews / crews in opkomst. Hopelijk versterkt het nieuwe
Champions League is op basis van loting, maakt de kans voor de kleinere clubs wel groter om verder te komen. Nogmaals, mij maakt het niet veel uit, vind het ook leuk om tegen een topcrew te battelen, levert toch weer nieuwe ervaringen op. Maar ik denk dat je het voor de wat mindere crews wel leuker maakt als het op basis van loting gebeurd.
-
14/22
-
@keejos_nl hoogmoed komt voor de val was het toch... Of zoiets... We zijn toe aan meer tegenstand ipv deze batlle in slaapstand.
-
15/22, na vanavond geen tussenstand (halve finale beker)
-
CK2018 - Laatste 16: OFF vs GG
Tussenstand speelronde 15/22
-
CK2018 - Laatste 16: KL vs Crew8
Tussenstand speelronde 16/22
-
CK2018 - Laatste 16: LFS vs GE
Tussenstand speelronde 16/22
-
@killing-spread_nl Nahja zeg. Misschien KL?!
-
@wooper_nl Ik vind jullie een leuke tegenstander om tegen te spelen. En dat zeg ik niet omdat we aan het winnen zijn, maar omdat er inderdaad zoals je zegt, wederzijds respect is, en er niet na 3 wedstrijden wordt gedaan alsof het al klaar is. En zo hoort het.
-
@appiel_nl
Ben je er niet een beetje te oud voor om nog respect nodig te hebben bij dit spelletje? -
@appiel_nl Bedankt Appie. We hebben veel geleerd voor de volgende CK
-
CK2018 - Laatste 16: LFS vs GE
Tussenstand speelronde 17/22
-
@timeenennaam_nl Ouch. So true
-
18/22
-
CK 2018 - Laatste 16: LFS vs GE
Tussenstand speelronde 18/22
-