Discussie / Tussenstanden topic CK 2018
-
@appiel_nl Denk dat de meesten hier het laatste kampioenschap van ajax niet eens meer kunnen herinneren... #langgeleden
Maar IMP en KL (alvast) gefeliciteerd met het behalen van de finale!
-
Kan vanavond geen tussenstand posten. Volgt vrijdagavond
-
@waterhoen19_nl als iemand me een appje stuurt met wie de beker heeft gewonnen bij jullie dan kan ik em wel posten voor je
-
Gefeliciteerd met de volledig terechte overwinning KL. Jullie hebben het keurig gespeeld en ons uiteindelijk vrij kansloos gelaten. Veel succes in de finale!
Ik heb overigens nog wel een transferfoutje ontdekt. Dit gaat het verschil niet maken, maar verzocht ons leed wel een heel klein beetje
Doorverkoop waar minder dan 7 dagen tussen zitten:
Júnior Negão Kairat Vardar Aan 12 2,03M 3,48M 15 augustus
Júnior Negão Vardar Sileks Aan 18 2,16M 3,06M 21 augustus -
@braamsie-_nl
Dank Braamsie, jullie hebben het lang spannend gehouden, het was een mooie battle. -
@appiel_nl De beker is morgenavond, vanavond was een reguliere competitieronde.
-
@appiel_nl
Morgen spelen we de beker. Vandaag was nog een competitie ronde. Wij liggen 1 wedstrijd achter op jullie denk ik. Bekerfinale is Imperium onderling, Sanderjep tegen mij
Anders wachten we wel een dag op de tussenstand. -
@santheman11_nl
Inderdaad -
@appiel_nl
Onze voorkeur om de finale te spelen is om te starten op maandag 3 september. Keejos gaat het bij jullie in de groep gooien en we horen graag van de organisatie of dat geen bezwaar is. -
Imperium en KL gefeliciteerd met jullie finaleplaatsen. Goede battles gespeeld en dus de terechte finale.
-
@renkie_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
@appiel_nl
Onze voorkeur om de finale te spelen is om te starten op maandag 3 september. Keejos gaat het bij jullie in de groep gooien en we horen graag van de organisatie of dat geen bezwaar is.yup dat was het plan ook al ivm de weekendactie van volgend weekend
-
Proficiat KL en Imperium.
-
Gefeliciteerd KL met de overwinning. Jullie hebben ons zoals Alex zegt kansloos gelaten voor de overwinning. Veel succes in de finale!
-
@appiel_nl nope is -100
-
@appiel_nl top, dat was idd de sheet van vorig jaar. Voor deze editie alle gestaffelde straffen verwijderd en er 1 vaste straf van gemaakt
-
Nog even voor de volledigheid: 20/22
-
21/22
\