Vrienden verwijderen
-
Ik krijg de melding dat ik in mijn vriendenlijst het maximum bereikt heb (250). Dus ik zal eerst moeten verwijderen. Dat is op zich prima, een deel is gestopt dus kan ik eruit halen. Maar hoe doe ik dit? Er moet toch een simpele (lees minder tijdrovende) manier zijn om ze één voor één te ontvrienden vanuit hun profiel? Kan je niet e.e.a. aanvinken en dan een grotere groep weghalen (net als uitnodigen)? Wat zie ik over het hoofd? Ik hoor graag even, alvast dank!
-
@santheman11_nl
Het klopt inderdaad dat er tegenwoordig een maximum geldt voor het aantal managers dat je in je vriendenlijst kunt hebben.Ik zie dat je naast de website ook via de iOS-app inlogt. De snelste methode is om op de app naar je vriendenlijst te gaan en daar alle managers die je eruit wil hebben naar links te vegen. Op die manier kun je in een redelijk rap tempo je vriendenlijst uitdunnen zonder dat je telkens het profiel van een manager hoeft te bezoeken.
-
@silvester-j_nl Thanks voor de snelle reactie! Dan ga ik dat op die manier doen. Maar via de website dus niet mogelijk? Zou wel een puntje van verbetering zijn i.m.o., zeg. Zou deze dan aan GB kunnen worden voorgelegd?
-
@santheman11_nl Yes is al doorgegeven aan GB. Liep tegen hetzelfde op. Het heeft geen hoge prio maar ze hebben het op de lijst gezet
-
@santheman11_nl
Zie de reactie van @Robbiebb_NL hierboven.De vriendenlijst op de app is vorig jaar compleet vernieuwd, maar voor de website zijn er op de korte termijn nog geen plannen om het systeem te veranderen. Al zou het op zich wel handig zijn als je in de toekomst managers op dezelfde manier (alles aanvinken, klikken op "verwijderen") kunt verwijderen als dat je uitnodigingen verstuurd.
Wat op de website onlangs wel nog is aangepast, is dat je nu managers uit je vriendenlijst kunt verwijderen die hun account hebben verwijderd of zijn gelockt.
-
Dit lijkt mij verder wel duidelijk. Thanks Sil en Robbie