Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
-
Bij mij komen de resultaten aardig goed overeen met mijn verwachtingen (waarschijnlijk stem ik VVD).
-
@spectraaaaa_NL Ik moet zeggen dat jij wel een rijtje prachtpartijen bovenaan hebt staan zeg
-
Zonde dat de NCPN niet meedoet
-
@pompompompompommop_NL Ja viel me ook op. Had nog nooit van al die partijen gehoord
-
Lol, Artikel 1. Noooo
-
Weten we ook gelijk dat we Tim niet serieus moeten nemen wat betreft politiek . Een partij onder leiding van een racist die iedereen beticht van racisme op nummer 2 hebben
-
Ik had VVD en PvdA samen 'bovenaan' met 70% XD
De partij daarna was SGP. -
@spectraaaaa_NL
Nee, jouw 50+ dan -
Ik heb hem gisteren ook gemaakt en mijn top 4 was:
1: Artikel 1 68%
2: PVDA 59%
D66 59%
Partij voor de dieren 59%Zoals gewoonlijk liggen de percentages niet ver uit elkaar bij mij. Had niet verwacht dat artikel 1 er toch wel vrij duidelijk uit zou komen bij mij, al pieker ik er niet over om ook daadwerkelijk op die partij te gaan stemmen.
De 3 partijen met de minste overeenkomsten waren:
PVV
Forum voor de democratie
GeenPeilLeuk om in te vullen, niet om erg serieus te nemen verder.
-
@RAWstyler_NL
Artikel1? Ben jij voortaan de excuusneger van VeViVi? -
Ik heb liever niet dat je het woord neger gebruikt... Dat koloniale woord is echt niet meer van deze tijd, vuile racist!
-
@RAWstyler_NL
Hoe wil je dan uitgescholden worden? -
Dus omdat ik opkom voor de sneue minderheden moet ik worden uitgescholden? Typisch een uitspraak van een elitaire egoist die niet weet wat er speelt speelt in de samenleving!
Nee maar serieus, wat is dat wijf irritant
-
@Kagchelland_NL
lol ik heb bijna hetzelfde alleen ipv pvda heb ik d66 -
zoveel partij voor de dieren die bovenaan staat #lol
bij mij stond ie 3e van onder
-
@RAWstyler_NL is ook lastig om met Geenpeil overeenkomsten te hebben. Je kan daar alleen veel overeenkomst mee hebben als je eigenlijk overal geen mening invult. Slechte vragen wat dat betreft.
-
- PVV 73%
- VVD 70%
- SGP/CDA 63%
-
VVD 72, CDA 67, D66 66. Zijn ook de drie partijen die mijn stem zouden krijgen.
-
@hap-slik-weg_NL Niet zozeer slechte vragen, Geenpeil is een politieke partij zonder mening en standpunten die overal een referendum voor wilt gaan organiseren. Daar kun je dus moeilijk overeenkomsten mee gaan vinden, tenzij je Geenpeil wilt gaan koppelen aan het meest gegeven antwoord oid.