Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
@Bartje-Bergkamp_NL omdat die stemwijzer niet een optie als, later bepalen wilde toevoegen. Dan moet je idd maar akkoord gaan met een van de keuzes die er zijn. De stemwijzer had ook als beginnende vraag iets omtrent referenda/geenpeil kunnen vragen. Al is het natuurlijk vreemd voor mensen die Geen Peil stemmen om een stemwijzer te maken over standpunten.
-
Snap ook niet dat de Niet Stemmers in de stemwijzer zit. Opzich wel een mooie partij trouwens.
-
Bij mij komt : Lokaal in de Kamer op 1 ken heel die Partij niet wist niet eens dat die bestond
-
Dat komt omdat ze geen lokaal in de Kamer hebben, maar dat willen ze wel graag
-
"DENK wil autogebruik ontmoedigen en het gebruik van het openbaar vervoer en de fiets stimuleren. Daarom is DENK tegen meer geld voor wegen. "
lolll, wat dom dit, hier is een zo'n groot deel van de toeterturken het niet mee eens. De rest van de allochtonen ook niet overigens. wtf dacht DENK #lol
-
wow denk zegt goede dingen, welke tijdlijn is dit
-
Treinen zijn nog niet vol en duur genoeg idd!
-
@bringdaruckus_NL Nog nooit een allochtoon gezien in de trein naar werk idd
-
@Suiz-Luárez_NL
hahhah snapje -
@SIRclitjeslikker_NL
op de fiets al helemaal niet. Welke allochtoon met werk gaat nou fietsen -
Nja ik werk dan ook in Den Haag. Treintje vol met ambtenaren
-
Mmh, de komende tijd toch maar de programmaboekjes van de 50+, OP, PVV en VVD doorlezen ;). Wel verrassend dat ik zo laag scoor met mijn hoogste "match", slechts 63% bij Stemwijzer.
De debatten maar serieus volgen en dan mijn keuze maken. Dacht dat ik het wel wist, maar zat dus verkeerd.
-
@Sjinne_4_ever_NL
Neem vooral ff rustig te tijd om door het hele programma van de PVV heen te bladeren. Ik dacht steeds dat dat ene a4tje een samenvatting was en dat het hele programma later wel zou komen. Mis ook de one-liners in de stemwijzer.4 jaar geleden was het een veel betere partij dan nu. Alle nuance is inmiddels wel weg.
Ik heb bij elke grote partij wel minstens 2 no go's in het programma zitten eigenlijk. Nu het een beetje begint te leven en ik me de afgelopen week in de programma's heb ingelezen heb ik niet het gevoel dat ik mijn stem ergens kwijt kan. -
@SIRclitjeslikker_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@Sjinne_4_ever_NL
Neem vooral ff rustig te tijd om door het hele programma van de PVV heen te bladeren. Ik dacht steeds dat dat ene a4tje een samenvatting was en dat het hele programma later wel zou komen. Mis ook de one-liners in de stemwijzer.4 jaar geleden was het een veel betere partij dan nu. Alle nuance is inmiddels wel weg.
Ik heb bij elke grote partij wel minstens 2 no go's in het programma zitten eigenlijk. Nu het een beetje begint te leven en ik me de afgelopen week in de programma's heb ingelezen heb ik niet het gevoel dat ik mijn stem ergens kwijt kan.En dit dan:
PVV-leider Geert Wilders zei vanochtend in een interview met omroep WNL waarom hij het partijprogramma van de PVV niet laat doorrekenen. "Alle politici doen iedere keer opnieuw beloftes die ze niet kunnen waarmaken. Ze gaan naar het CPB en komen met een papieren werkelijkheid terug en gaan mensen daarmee van alles wijsmaken. De mensen trappen er niet meer in."Beloftes die gebaseerd zijn op nattevingerwerk, dat is wel lekker zeker. :rolling_eyes:
-
@Sjinne_4_ever_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
De debatten maar serieus volgen en dan mijn keuze maken. Dacht dat ik het wel wist, maar zat dus verkeerd.
Dan doe je net zo dom als veel nederlanders, in die debatten worden alleen maar dingen geroepen waarvan ze hopen dat jij dat intressant vind. Stemmetjes verzamelen op het eind.
Je zou op basis van een partijprogramma moeten kiezen! -
http://www.nu.nl/politiek/4462611/rtl-schrapt-premiersdebat-afzeggingen-wilders-en-rutte.html
wat een sneue bedoening zeg, bah. Van pvvd dus
-
@l0rdShishio_NL Tsja je wilt op een programma stemmen. Op het A4'tje van de PVV komen een hoop belangrijke vraagstukken gewoon niet aan de orde, bijv kwaliteit onderwijs/ studiefinanciering. Als ik nu 18 was en in V6 zat zou ik beslist op een partij stemmen die de basisbeurs wil herinvoeren of anders op zijn minst een aardig compromis heeft om maar wat te noemen.
Enfin, ook een heleboel punten zijn niet uitgewerkt. Wat is ''enz.'' in punt 7? ''Huren omlaag'' is ook zo'n loze term. Als je als 25 jarige van je studentenkamer afwilt wil je wel op een partij stemmen waar je het woningmarkt beleid van kent.
De PVV wordt veelal gezien als een anti-islam partij. Ik ben zelf voor een streng immigratiebeleid maar wil niet discrimineren op godsdienst. Ik zou er toch op kunnen stemmen als ik het roerend met alle andere punten eens zou zijn en de andere partijen maar niks vind. Nu versterken ze hun imago van anti-islam partij in mijn ogen heel sterk en zal ik er absoluut niet op stemmen
-
Voorheen was VVD altijd de 'rechtse' partij met het meest strenge immigratiebeleid. Het lijkt echter dat sinds Greet is afgesplitst en zijn eigen partij is gestapt, VVD dat versoepeld heeft. In mijn ogen zeker niet nodig.
Ik kijk wel weer uit naar de debatten, proberen te genieten van (en doorheenkijken van) het moddergooien. Popcorn erbij en gaan.
-
@Kagchelland_NL vooral die popcorn hè bolle
-
Vergeet de kip 20 niet