Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
@SIRclitjeslikker_NL
als je jong bent geneest het sneller en is het ook eenvoudiger. Beetje te vergelijken met je amandelen knippen. Als kind is het ff last hebben en ijsjes eten, als volwassene is het een drama.In Amerika is trouwens standaard net nadat het kind geboren is de vraag: wil je hem besnijden? Daar is ook gewoon meer dan de helft besneden
-
@bringdaruckus_NL Weet dat het in Amerika normaal is, dat vind ik ook weerzinwekkend
-
Laten we Amerika niet als maatstaf gebruiken voor onze in verhouding veel beschaafdere Noord West-Europese wereld. Ongeveer 80% van de mensen is daar ook gelovig.
-
@SIRclitjeslikker_NL Maar ze besnijden daar veelal niet om religieuze redenen. Weet niet wat erger is: besnijden vanwege sprookjes of gewoon omdat het je leuk lijkt.
-
@bringdaruckus_NL Omdat die kinderen nog niet kunnen praten lijkt dat misschien zo, maar wie zegt dat ze er minder last van hebben dan 18-jarigen?
-
@Suiz-Luárez_NL
De wond heelt bij baby een stuk sneller. Ook heel logisch eigenlijk. Hoe groter het velletje hoe langer de wond heelt. -
@bringdaruckus_NL Oké, zit wat in. Maar vergeet niet dat het hier gaat om een totaal onnodige ingreep (en inbreuk op iemands lichamelijke onschendbaarheid).
-
@Suiz-Luárez_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@bringdaruckus_NL Oké, zit wat in. Maar vergeet niet dat het hier gaat om een totaal onnodige ingreep (en inbreuk op iemands lichamelijke onschendbaarheid).
Ben zelf gelukkig niet besneden, maar heb jij er ooit wel is iemand over gehoord die besneden is en later toen diegene volwassen was zei, dit had ik echt niet gewild?
Volgens mij gebeurt dat zo goed als nooit dus zou ik me er niet echt druk om maken -
@De-Boterbloemen_NL Hoor ook niet veel mensen zeuren dat ze een kleine, misvormde, of oerlelijke lul hebben. Mensen zullen niet zo snel toegeven dat ze vinden dat er iets mis is met die van hun.
Ben het wel met Jeroen eens. Blijkbaar vinden we het nog normaal in onze cultuur, in tegenstelling tot een vrouwenbesnijdenis.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@De-Boterbloemen_NL Hoor ook niet veel mensen zeuren dat ze een kleine, misvormde, of oerlelijke lul hebben. Mensen zullen niet zo snel toegeven dat ze vinden dat er iets mis is met die van hun.
Ben het wel met Jeroen eens. Blijkbaar vinden we het nog normaal in onze cultuur, in tegenstelling tot een vrouwenbesnijdenis.
Zeg ook dat het mijn voorkeur niet heeft, denk alleen dat het niet veel zin heeft om je er druk om te maken. Er zijn genoeg belangrijkere dingen om druk mee te zijn!
-
hoi lieve jongens hoezo kan ik godverdomme niet zoveel posten zoveel als ik wil #lol
-
Omdat je nog geen 3 reputatie hebt. Daardoor kan je slechts 1 keer in de 3 minuten posten. Wanneer je eenmaal 3 reputatie hebt bemachtigd kan je achter elkaar door blijven posten.
-
Hoewel ik het program van VNL heel interessant vind, is die Jan Roos toch wel zó'n knuppel. Gisteren ging hij er ook weer flink af bij Jinek. Anderzijds was het ook wel een prachtig voorbeeld van een NPO-fuik. Alle tweets, filmpjes en uitspraken van Roos stonden klaar om in te starten.
Goed om te zien dat de PVV wat terugzakt in de recentste peilingen.
-
@Kagchelland_NL Beleving kan verschillen. Ik vond juist dat Jinek echt afging als een gieter xD
-
@SIRclitjeslikker_NL Da's inderdaad een verschil in beleving. Hij werd in een hoek gedreven (kon je trouwens verwachten), kwam daar niet lekker uit en kreeg daarna geen echt moment meer om het recht te trekken.
Gemiste kans om de vlaktaks, het verminderen van onzintoeslagen en/of denivellering ter sprake te brengen. Allemaal onderwerpen waarmee ik precies op één lij zit met VNL. Helaas ging het om Nederlandse waarden en PVV-onderwerpen.
-
@Kagchelland_NL Inderdaad, het was erg jammer dat ze niet echt ingingen op de economische standpunten van VNL.. Gewoon het beste economische partijprogramma van alles bij elkaar. Maar helaas moeten ze Jan Roos voor gek zetten, waardoor hij echt als een dwaas wordt weggezet. Sommige uitspraken waren dan ook al niet al te handig van Roos..
-
@MartijnFC_NL Inderdaad heel jammer, er is op rechts geen enkel fatsoenlijk alternatief voor de VVD, waardoor ik me bijna gedwongen voel tactisch op de VVD te stemmen, om een geheel links kabinet te voorkomen.
Ze zeggen wel dat je enorm veel te kiezen hebt, maar dat geldt eigenlijk alleen als je links bent. De enige rechtse partijen met kans op meer dan 3 zetels zijn de pinokkio's van de VVD en de schreeuwpopulisten van de PVV (al zijn die op veel vlakken juist links).
-
Het is natuurlijk lekker makkelijk om mensen die ''anders'' zijn en een ander soort humor hebben dan de meute daar op te gaan pakken door op de man te gaan spelen ipv op de inhoud te focussen .
Het komt het linkse mediakartel natuurlijk wel lekker uit dat Jan Roos in het verleden veel harde grappen heeft gemaakt, maar het zijn natuurlijk politieke verkiezingen en het is geen stand-up comedy wedstrijd, dus het bevestigt mijns inziens gewoon het bedroevende niveau dat ze daarmee aan komen zetten ipv dat ze doorvragen naar waarom zijn immigratiebeleidsplannen zulke constructieve oplossingen zijn. Als hij nu in het verleden lid van de KKK was geweest ofo szou ik het nog snappen, maar de suggestie dat het hypocriet is dat hij het oor onze westerse waarden opneemt is gewoon erg ver gezocht. -
Goed om te lezen dat er meer mensen zijn die de inhoud van VNL weten te waarderen. Ik doe hetzelfde als Jeroen, ik stem VVD omdat VNL vooralsnog een verloren stem lijkt te zijn. Men moet dan ook afstand nemen van Jan Roos en hopen op een natuurlijke groei.
Een vriend van me is lid van VNL en kon vertellen dat bijvoorbeeld Jort kelder is gepolst als lijsttrekker maar die paste daarvoor. Persoonlijk zou ik het een zonde vinden als VNL volgend jaar verdwijnt omdat er geen draagvlak is.
-
@Kagchelland_NL Jort is ook niet iemand die een breed publiek aanspreekt denk ik