Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
oh wow de link alleen is genoeg
-
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat mensen Lubach als autoriteit gaan beschouwen. Neemt niet weg dat hij een leuke en informatieve show heeft, overigens
-
@timeenennaam_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat mensen Lubach als autoriteit gaan beschouwen. Neemt niet weg dat hij een leuke en informatieve show heeft, overigens
Hij heeft vaak wel een punt. Voornamelijk over die peilingen vond ik wel een interessant stuk afgelopen zondag.
-
Hij heeft zeker gelijk en hij brengt het op een leuke manier met sterke voorbeelden in beeld, maar ik mag hopen dat mensen hier niet compleet door verrast zijn en zich nog nooit beseft hebben dat er zoveel mensen tactisch stemmen.
-
@DominicM_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Waar is scheeftand dit was like zijn enige politieke issue
Huh wat? Geloofsvrijheid stopt waar dierenleed begint.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de bio-industrie.
-
@Scheeftand_NL idealen, die onmogelijk zijn..
-
@Scheeftand_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de bio-industrie.
Oneens
-
bio-industrue
-
@Kagchelland_NL Was een verwijzing naar Thieme van Scheeftand
-
@Suiz-Luárez_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@Kagchelland_NL Was een verwijzing naar Thieme van Scheeftand
Weet hij ook wel
-
Sherlocks galore
-
Hey Slagtand, heb je jezelf weer lekker upvotes gegeven met cheataccountjes?
-
-
Hey Slagtand, heb je jezelf weer lekker upvotes gegeven met cheataccountjes?
Nee ik heb geen cheataccounts en al die upvotes boeie me niet want dit is de domste update ooit
-
@Scheeftand_NL Dus er zijn personen op dit forum die jouw posts zo goed vinden dat ze 83x upvoten? Bijzonder.
-
@Scheeftand_NL Dus er zijn personen op dit forum die jouw posts zo goed vinden dat ze 83x upvoten? Bijzonder.
Geen idee zou het? Boeit me allemaal weinig. Ik was het in ieder geval niet.
-
Ik geloof timeenennaam_nl wel, misschien dat osm dat eens na moet kijken wat scheeftand en zoveel upvotes dan kan gewoon niet!
-
@De-Boterbloemen_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Ik geloof timeenennaam_nl wel, misschien dat osm dat eens na moet kijken wat scheeftand en zoveel upvotes dan kan gewoon niet!
En je gelooft mij niet als ik zeg dat het mij niet boeit? Ik ben gek maar niet zo gek dat ik mezelf upvotes geef. Ik heb daarvoor bewijs. Een alibi. Namelijk DAT IK HIER NOOIT MEER KOM!!! Ik had alleen middels een screenshot van een crewlid vernomen dat mijn naam hier genoemd werd door die pinguïn. Fijn dat ik niet vergeten word. En binnenkort ben ik al weer vijf jaar onder jullie. Want op 22 maart aanstaande bestaat mijn OSM-account exact vijf jaar. Ik ga er vanuit dat jullie dat natuurlijk ook uitgebreid gaan vieren.
-
@Scheeftand_NL vieren met een lock als cadeau!
-
Een algeheel forum verbod voor scheeftand lijkt me een prefect plan, dat zou dan de mooiste dag van mijn leven worden!