Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
@hap-slik-weg_NL Peilingen zeggen dus niet 'niks', maar juist heel veel. Met de peilingen worden de hele verkiezingen beïnvloed, dus ze hebben enorme invloed.
-
Ja, was ze vorige keer lekker gelukt iedereen naar de vvd en pvda te krijgen
Ik vond het jammer dat vvd-cda-pvv gewoon voor geen meter klikte, dat leek me destijds wel een mooie coalitie. Ik verwacht dat die ook nu rond of boven de 75 zetels uitkomen maar lijkt me heel sterk dat dat van de grond komt. Als dit idd de grootste 3 partijen worden en er desondanks toch een coalitie over links gevormd gaat worden zou dat heel treurig zijn.
-
Ik verwacht dat het één grote ramp wordt na 15 maart.
Het lijkt onmogelijk om relatief snel een coalitie te vormen. -
@Kagchelland_NL Denk dat het wel mogelijk is. Zelf hoop ik op VVD+CDA+D66+PvdA, en dan misschien nog 1 kleintje erbij als dat nodig is.
-
vvd en pvda in 1 kabinet gaat nooit een succes worden
-
@SIRclitjeslikker_NL Het is niet ideaal, maar het kan wel, vond het de afgelopen 4 jaar op hoofdlijnen wel prima gaan
-
pfff wie kent deze klassieker nog?
[link text]
(link url) -
Zag 'm ook laatst weer, echt bizar dat dat echt was en we het allemaal hebben laten gebeuren
-
@bringdaruckus_NL Hahahahaha, lijkt net een fragment uit Flodder.
-
@DominicM_NL dacht destijds nog van, vast iemand die haar belachelijk wil maken. Blijkt het gewoon echt te zijn. Die verzuipende mensen in zwembad blijft veruit het grappigste stukje
-
@bringdaruckus_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@DominicM_NL dacht destijds nog van, vast iemand die haar belachelijk wil maken. Blijkt het gewoon echt te zijn. Die verzuipende mensen in zwembad blijft veruit het grappigste stukje
geen idee hoe ik een video toevoeg maar deze vind je vast ook leuk
-
oh wow de link alleen is genoeg
-
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat mensen Lubach als autoriteit gaan beschouwen. Neemt niet weg dat hij een leuke en informatieve show heeft, overigens
-
@timeenennaam_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat mensen Lubach als autoriteit gaan beschouwen. Neemt niet weg dat hij een leuke en informatieve show heeft, overigens
Hij heeft vaak wel een punt. Voornamelijk over die peilingen vond ik wel een interessant stuk afgelopen zondag.
-
Hij heeft zeker gelijk en hij brengt het op een leuke manier met sterke voorbeelden in beeld, maar ik mag hopen dat mensen hier niet compleet door verrast zijn en zich nog nooit beseft hebben dat er zoveel mensen tactisch stemmen.
-
@DominicM_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Waar is scheeftand dit was like zijn enige politieke issue
Huh wat? Geloofsvrijheid stopt waar dierenleed begint.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de bio-industrie.
-
@Scheeftand_NL idealen, die onmogelijk zijn..
-
@Scheeftand_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de bio-industrie.
Oneens
-
bio-industrue
-
@Kagchelland_NL Was een verwijzing naar Thieme van Scheeftand