Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
@Kagchelland_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Ik geloof dat Klaver vorige week de legendarisch woorden sprak: "Het eerste doel van bedrijven moet niet zijn om winst te maken."
lol ik krijg flashbacks naar die occupy zwervers
-
@Glennevire_NL
Ik leid aan Scheeftands reputatie alleen af dat hij cheataccounts gebruikt. En daarbij vind ik het inderdaad niet erg dat schreeuwtokkies die ik ooit beledigd heb al mijn posts downvoten. Ik weet niet wat de twee precies met elkaar te maken hebben? -
@Kagchelland_NL Zoals Groenlinks en de SP het willen (en het nu ook al een beetje is) betalen rijken zich blauw aan allerlei bureaucratische subsidies en bijslagen waarvan maar een deel naar de armere druppelt en een deel in het hele bureaucratische proces gaat zitten
Ik zou in ieder geval beginnen met een belastingsvrije voet van 10-20.000 euro, denk dat ze daar uiteindelijk echt wat aan hebben zodat ook harde werkers met belangrijke beroepen waar geen hoge opleiding voor nodig is een heel fatsoenlijk leven kunnen leiden.
Vervolgens wel een enigszins progressief stelsel, maar we moeten de best verdienden niet wegpesten nee.
-
@Jip-Huijs_NL
Hij heeft natuurlijk ook een duidelijke agenda. Dit weekend werden de grote partijen weer beschimpt, behalve D66 natuurlijk. Alsof daarbij geen kritische kanttekeningen te plaatsen zijn. -
@SIRclitjeslikker_NL 20k? dan betaalt bijna niemand meer belasting in Nederland
-
Pieter Omtzigt zegt in een interview dat Turkije elke maand nog 2 miljoen euro van de EU krijgt voor het verbeteren van gevangenissen. Zou wel heel idioot zijn als dat waar is...
-
@timeenennaam_NL tja dat zal vast wel te maken hebben met deals mbt toetreding tot de EU.
-
@hap-slik-weg_NL Nja het minimumloon is 18.600 dus niet niemand. Maar 15k zou wel een goed bezig zijn indd
-
@Kagchelland_NL Hmm ja zag net ook dat modaal op 37k ligt, had het wat lager verwacht.
-
bezig = begin ofcourse
-
@Kagchelland_NL joh
-
@hap-slik-weg_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@Kagchelland_NL Hmm ja zag net ook dat modaal op 37k ligt, had het wat lager verwacht.
Dat is €3085/maand per gezin toch?
Niet echt heel veel als je het zo ziet eigenlijk. Niet het gemiddelde toch? Ik dacht het inkomen dat het meest voorkomt ofzo -
-
Wilders kilde dit debat echt met die opmerking van Klaver als minister van immigratie #lol
-
@Kagchelland_NL heerlijk dit, zie je maar weer wat voor verstand die lui hebben, sowieso vind ik mensen die voor alles maae demonstreren klootjesvolk. Het lijkt net als die mensen geen werk of leven hebben.
-
@MartijnFC_NL of* kutnederlander
-
@hap-slik-weg_NL shit het spijt me.
-
@hap-slik-weg_NL hieruit maak ik op dat jij jezelf geen Nederlander voelt?
-
@Suiz-Luárez_NL mag je doen, voel mij prima Nederlander.