Nog steeds slechts 30min voor scout.
-
Dit zou inmiddels weer naar 6 uur teruggezet moeten zijn.
-
@fc-eddie_nl Sinds de nieuwe update op de telefoon krijg ik geen pushmeldingen meer binnen van osm, alleen het icoontje zonder trilling.. super vervelend alles staat gewoon goed qua instellingen..
-
Verwijder even de OSM app en installeer hem opnieuw. Je krijgt dan weer de melding of je notificaties wilt ontvangen. Deze melding kan eventueel pas komen wanneer je na installatie weer voor het eerst een timer-gebaseerde actie uitvoert via de app. Na het opnieuw installeren zou je als het goed is de notificaties weer moeten ontvangen.
Volgende keer graag een eigen topic aanmaken.
-
@fc-eddie_nl Heb gedaan wat je zei, nogsteeds geen pushmelding helaas.
-
Als je een icoontje te zien krijg, krijg je dus wel de notificaties binnen. Als het alleen de trilfunctie is die niet werkt, dan lijkt mij dat dit in je eigen telefoon zit.
-
@fc-eddie_nl Meer mensen hebben er last van, lijkt me niet dat het dan aan de telefoons ligt...
-
Ja, maar jij zegt dat je het icoontje van OSM op je telefoon te zien krijgt. Dat betekent dus dat je de notificaties gewoon krijgt. Als je geen notificaties zou ontvangen, zou je ook geen icoontje op je telefoon krijgen. Als je alleen geen trilling van de melding krijgt, dan ligt dat aan je eigen telefoon en niet aan OSM. Dit is iets waar wij je niet bij kunnen helpen.