App: Geen notificaties bij onderhandelingen + Website: Bug bij bekijken teams andere managers
-
Bij mij exact hetzelfde probleem. Ook ik kan helaas teams van andere managers niet bekijken, los van welk platform ik gebruik. Van alles geprobeerd van jullie adviezen hierboven, maar niets heeft geholpen.
-
Hoe staat het ervoor? Zijn er al oplossingen gevonden?
-
@Sander20FCT_NL Nee nog niet helaas.
-
Deze bug speelt nu wel erg lang. Zou dit meer prioriteit kunnen krijgen? Dat geldt overigens ook voor de bug dat de engine spelers met een laag moraal op de transferlijst plaatst; ook nog steeds niet opgelost.
-
@memphis-united_nl GameBasics en prioriteit in 1 zin...
-
@dave-jansen_nl Standaard antwoord.
-
-
Hey dave leg eens uit waarom je refereert naar een taalverbeteraar?
-
@dave-jansen_nl said in App: Geen notificaties bij onderhandelingen + Website: Bug bij bekijken teams andere managers:
Maandag word er weer even gevraagd hoe het met deze bug ervoor staat, benieuwd of er wat uitkomt.
wordt*
Winners never quit, Quiters never win
Quitters*
-
Nu mag het wel
-
@tomruitenbeek_nl said in App: Geen notificaties bij onderhandelingen + Website: Bug bij bekijken teams andere managers:
Nu mag het wel
hahaha heb het ook maar even aangepasdt
-
Bug bij het bekijken van teams buiten je competitie is gefixt, maar nog niet live gegaan. Deze gaat live bij de volgende build van de website. Wanneer deze nieuwe versie komt weet ik niet, maar deze irritante bug is bijna verleden tijd.
-
Top Erwin!
-
@fc-eddie_nl Bedankt Erwin, weten we in ieder geval waar we aan toe zijn!