App: Geen notificaties bij onderhandelingen + Website: Bug bij bekijken teams andere managers
-
Bij mij hetzelfde kan ook niet naar andere teams kijken via safari. Ook van alles geprobeerd.
-
Ik kan zelf bij jullie allebei naar jullie teams kijken. Alleen de gemaakte transfers ontbreken. Bij wie proberen jullie naar de teams te kijken? En hebben jullie het ook al geprobeerd bij andere managers?
-
@fc-eddie_nl Het lukt niet bij alle managers waar ik tot nu toe heb gekeken (vrienden en familie). Het gebeurt ook als ik bijvoorbeeld naar jouw teams wil kijken.
-
Net ook eens geprobeerd bij iemand in mijn competitie. Het lukt ook niet. Ik keer automatisch terug naar het scherm om in te loggen op 1 van mijn teams. Dit via mijn tablet.
-
@furrax_nl said in App: Geen notificaties bij onderhandelingen + Website: Bug bij bekijken teams andere managers:
Net ook eens geprobeerd bij iemand in mijn competitie. Het lukt ook niet. Ik keer automatisch terug naar het scherm om in te loggen op 1 van mijn teams. Dit via mijn tablet.
Ah thanks Gianni. Nu even deze manier getest en inderdaad, je wordt dan weer doorgeleid naar de carrière page. Het werkt dus niet wanneer je de andere slots wilt bekijken van managers die bij jou in de competitie spelen. Van managers die niet in een van je competities spelen moet het wel lukken.
@tc-game_NL @fc-kuijf_NL Kunnen jullie bevestigen dat het alleen fout gaat bij managers die in je competitie spelen en wel lukt als je het bij managers probeert die in geen van jullie competities meespeelt?
-
@fc-eddie_nl ik heb het bij iedereen
-
Nu op mijn telefoon gekeken. In eigen competitie lukt het, er buiten niet.
-
Gistermiddag lukte het bij mij wel om bij iedereen het team te checken, maar gisteravond werd ik ook elke keer weer teruggeleid naar de carrière pagina en nu nog steeds. Er gaat dus iets mis. Thanks iedereen voor het checken
Ik zal dit doorgeven aan Gamebasics. -
Wat betreft de notificaties bij biedingen op spelers: Je krijgt alleen een notificatie als er een tegenbod wordt gedaan of als het bod geaccepteerd/geweigerd wordt. Er komt geen notificatie op het moment dat er een bod op een speler wordt gedaan.
Hier is dus niets mis mee.
-
@fc-eddie_nl said in App: Geen notificaties bij onderhandelingen + Website: Bug bij bekijken teams andere managers:
Gistermiddag lukte het bij mij wel om bij iedereen het team te checken, maar gisteravond werd ik ook elke keer weer teruggeleid naar de carrière pagina en nu nog steeds. Er gaat dus iets mis. Thanks iedereen voor het checken
Ik zal dit doorgeven aan Gamebasics.De bug is er nog steeds, is er al nieuwe info wanneer dit weer gefikst is ?
-
Heb er ook nogsteeds last van.
-
Er wordt naar gekeken. Meer weet ik ook niet. We kunnen nu dus niets anders doen dan afwachten.
-
@fc-eddie_nl Aha oké, dank je wel! Andere bug is er wel nog steeds bij mij. Afwachten dus...
-
Gaat dit nog opgelost worden?
-
@memphis-united_nl said in App: Geen notificaties bij onderhandelingen + Website: Bug bij bekijken teams andere managers:
Gaat dit nog opgelost worden?
Dit zal vast een keer opgelost gaan worden, maar wanneer weet ik helaas ook niet. Sommige bugs zijn lastiger te fixen dan andere.
-
Bij mij exact hetzelfde probleem. Ook ik kan helaas teams van andere managers niet bekijken, los van welk platform ik gebruik. Van alles geprobeerd van jullie adviezen hierboven, maar niets heeft geholpen.
-
Hoe staat het ervoor? Zijn er al oplossingen gevonden?
-
@Sander20FCT_NL Nee nog niet helaas.
-
Deze bug speelt nu wel erg lang. Zou dit meer prioriteit kunnen krijgen? Dat geldt overigens ook voor de bug dat de engine spelers met een laag moraal op de transferlijst plaatst; ook nog steeds niet opgelost.