toestemmings privacy
-
Hallo,
Vraag: waarom moet ik bij iedere inlog op OSM toestemmingsberichten aanvinken?
vervelend als je bij ieder inlog dit moet herhalen, is 1 x aanvinken niet genoeg?
En vraag twee: het e-mail adres bestaat niet of is niet juist volgens mijn berichten. Ik krijg de berichten terug met de melding adres bestaat niet??? -
@coy_nl said in toestemmings privacy:
Hallo,
Vraag: waarom moet ik bij iedere inlog op OSM toestemmingsberichten aanvinken?
vervelend als je bij ieder inlog dit moet herhalen, is 1 x aanvinken niet genoeg?Dit is helaas noodzakelijk. Door de nieuwe privacywet mag Gamebasics geen data verzamelen zonder dat de gebruiker daar toestemming voor heeft gegeven. Gamebasics weet niet wie de OSM pagina opent. Dat kan jij zijn, een familielid, een vriend of een collega van werk zijn bijvoorbeeld. Ook mag Gamebasics deze privacy statement niet pas tonen nadat je bent ingelogd / account hebt aangemaakt, want dan heeft GB al data ontvangen, terwijl de gebruiker dit misschien niet wilt.
De enige manier om niets steeds deze privacy statement te hoeven accepteren is door ingelogd te blijven op je account. Deze acceptatie wordt dan opgeslagen in de database van GB. Wanneer je inlogt kan je voor deze optie kiezen.
Let daarbij op dat als je de browsergeschiedenis verwijdert, deze melding weer zult krijgen als je wilt inloggen.En vraag twee: het e-mail adres bestaat niet of is niet juist volgens mijn berichten. Ik krijg de berichten terug met de melding adres bestaat niet???
Naar wie probeer je te mailen? En welk e-mailadres vul je in?
-
Geen reactie verder, dus tijd om dit topic te sluiten.