CrewCup 64: Loting Eredivisie A & B
-
@jesperv95_nl Dit is bullshit jullie doen al meerdere malen mee en weten dat je alle managers tegelijkertijd moet uitnodigen en als dit niet gebeurt dat er sancties tegenover staan
-
@Keejos_NL het is al langer dan een uur open, onze eis is daarom ook een restart van deze comptitie.
En strafpunten omdat dit ook eerlijk is ten opzichte van de overige crews.
Daarbij is dit een ervaren crewcup crew die meerdere malen heeft meegedaan en ook de regels wel kent.
Dit valt daarom ook onder competitie vervalsing, scouts die eerder weg worden gestuurd, trainingen eerder afgerond etc etc. -
Restart lijkt mij voldoende. Maar uiteraard door een andere crew.
-
@peter-osm-master_nl Amen
-
@sir-himself_nl Dat mag ook natuurlijk, we leven er naar uit met zijn allen en dan op zo'n wijze verneuken daar kan ik niet bij, gewoon jammer dit
-
Mijn excuses nogmaals.
Ik heb idd vaker meegedaan aan de cup, maar het nooit zelf opgstart.
Sorry dat ik het voor iedereen heb verpest.
Dit was niet de bedoeling.
Heb nu iedereen uitgenodigd, maar lees de negatieve reacties al -
@jesperv95_nl We wachten nog even wat de baas beslist over dit gebeurenen dan zien we verder @Keejos_NL
-
Het liefst van al willen wij een Restart met/zonder puntenaftrek. Ik denk dat iedereen daar wel akkoord mee kan gaan?
-
@keejos_nl Snap de beslissing niet, want er ontstaat nooit meer een eerlijke situatie.
Maar zal me er bij neerleggen en ben inmiddels gejoind.
-
@keejos_nl Ik snap de beslissing ook niet. Had eerder een restart verwacht zonder puntenaftrek. Crew8 zal ook joinen.
-
Fout(je) van onze (Jesper) zijn kant.
Jesper had niet door dat ie iedereen moest uitnodigen en heeft ons wel uitgenodigd omdat wij in zijn vriendenlijst staan. Ik heb gewoon de uitnodiging geaccepteerd omdat ik dacht dat hij iedereen had uitgenodigd. Hier zit dus ook echt geen opzet bij voor diegenen die dat echt denken. Fout van ons, maar een straf PLUS nieuwe competitie vind ik overdreven. Een doorstart + straf zullen we moeten accepteren. We weten het in ieder geval hoe het moet voor de volgende keer.
Edit: Zie nu dat Jesper ook al een berichtje heeft gepost
Excuses
-
@meine-van-der-sluis_nl Kan Jesper dan onze aanvraag accepteren zodat iedereen er toch nog in kan?
-
@jesperv95_nl Hoe doen jullie dat dan bij de crew competities is niets anders dan de crew cup lijkt mij! Had iedereen kunnen weten hé. Zo start je gelijktijdig en is het het eerlijkst voor iedereen. Nu is alles verkloot door dit foutje.
-
Nou gaan we allemaal onze mand weer in. Succes en dat het maar een mooie ronde in de Crew Cup mag zijn!
-
@meine-van-der-sluis_nl snap dat jullie er dan in gaan. Hadden wij ook gedaan, maar doen jullie in de crew competities niet zoiets dat iemand iedereen uitnodigt? Want dan lijkt me het logisch dat dat hier ook gebeurd he.
-
@meine-van-der-sluis_nl De aanvraag om te joinen hebben we inmiddels verstuurd, en foutje kan gebeuren en de straf gaan we mee akkoord.
Kortom excuses aanvaard jammer voor deze start maar hopende op nog een leuke en gezellige competitie en ook voor jullie -
Succes Iedereen en slaap lekker
-
@douwe-kooistra_nl Crewcompetitie hebben we niet eens joh. KOL scheen nogal omstreden te zijn een aantal jaar geleden en de meesten spelen geen OSM meer. Toch vonden we een paar jongens die het leuk vonden om CC te spelen. Vandaar
-
Heb de clubkascompensatie ook aan laten staan zie ik net
Dat staat wel in de regels.
Weet niet of dat een super groot verschil is.
Misschien is het dan maar beter om een andere comp te startenVerder heb ik de regels overal doorgelezen, maar heb nergens iets kunnen vinden over dat je iedereen moet uitnodigen. Niet in de 3.0 opzet iig. Dus ik als 'moderatorgroentje' zou dit dan niet kunnen weten
Nogmaals sorry voor alles, ik hoop dat jullie sportive revanche op ons nemen in de competitie