Krijg geen pushberichten meer op telefoon
-
Als ik een transfer gemaakt heb/training afgerond/stadionlevel klaar , krijg ik daar geen pushbericht meer van op mijn telefoon
-
@jopie1313_nl Er zat een klein bugje in vorige Android versie die dit zou kunnen veroorzaken. Sinds vanochtend is dit gefixt in de nieuwste versie. Heb je die al gedownload? En kreeg je bijvoorbeeld wel een pushbericht als je wedstrijd gespeeld was?
-
@harry-poon kreeg net voor t eerst weer een melding, had osm er af gegooid en opnieuw geinstalleerd, dus hoop dat t zo goed is.
Thx -
Maar niet toen mijn training een paar minuten geleden was afgelopen
-
@Harry-Poon Ik heb het ook lang gehad tot Erwin vroeg of ik mijn spaarstand ingeschakeld had. Ja, dat had ik. Ik heb het uitgezet en ik kreeg meteen weer meldingen binnen. Dus misschien ligt het daar toch aan? Jij zegt dat die vandaag gefixt is. Ik zal mijn spaarstand dan wel eens weer aanzetten.
-
spaarstand? van de batterij ofzo bedoel je?
zal t eens proberen als ik t kan vinden, iig bedankt voor je hulp -
odlicno samo tako
-
@jopie1313_nl Ja.
-
Spaarstand opgeheven maar krijg nog steeds geen melding als ik iets verkoop of een timer/training heb afgerond. Soms melding verkochte speler pas na 2 uur
-
Vreemd.
-
wat werkt is je app eraf gooien, je telefoon een harde reset geven en dan weer opnieuw installeren.
je krijgt dan vaak de melding wil je meldingen ontvangen klik dan op ja en meestal is het probleem dan weer verholpen en zul je meldingen ontvangen.