• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

Bug: Spelers met hoge waarde kunnen niet verkocht worden

Hulp
    3
    4
    515
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Destructive Darkness_NL
      Destructive Darkness_NL last edited by

Naar aanleiding van mijn vorige topic over dit probleem, hierbij een volledig bugtemplate geziene het feit dat het probleem weer is voorgekomen.
      (zie: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/37753/transferbedrag-pc-vs-ios)

Managernaam: Destructive Darkness
      Clubslot: Slot 2 (misschien andere slots ook, maar heb daar de spelers nog niet echt
      Datum en Tijd van het optreden van de bug: 21-10-2018, 16:45
      Team: Heracles Almelo
      Competitienummer (kan ik niet vinden, excuses)
      Server: Thierry
      Screenshot(s): 0_1540133649008_a32b93ad-6fb2-450e-8866-dff33480fe85-image.png
      0_1540133666030_e563d558-24bd-4ae5-ada3-585e83cdf1d5-image.png
      Welk apparaat: IOS app
      Bug/Fout stap voor stap beschrijving: In mijn vorige topic vertelde ik al dat ik een van mijn spelers niet kon verkopen, besloot ik vandaag te kijken of het probleem nog steeds voorkomt. Zoals je aan de screenshots kan zien, is het oude probleem nog steeds aanwezig: Ik probeer een speler voor de maximale waarde te verkopen (een speler van een zeer hoog bedrag wel te verstaan), maar volgens de game is dit bedrag te hoog. Op de computer kan de speler echter wel verkocht worden.

Overige opmerkingen: Zoals FC Eddie al zei (en @Vertrigo_NL ook), kan het mogelijk een afrondingsfout zijn. Ik heb dus ook gerekend, en het blijkt dat de IOS app geen waarde van 31,09 aangeeft (wat de PC wel doet), waardoor de IOS een verkeerde waarde en dus ook een verkeerd transferbedrag aangeeft. De PC geeft namelijk een bedrag van 77,73 aan (wat een goede berekening is voor die waarde van 31,09). De Mobiele versie geeft echter maar een waarde van 31,0 aan, wat betekend dat het een waarde moet opleveren van 77,5M, wat het dus niet doet.

***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
      Merk + type toestel: iPhone 5C
      OS (besturingssysteem) Versie: 10.3.3 (14G60)
      OSM App Versie: 4.4.9

Darkness will consume all. Or not, how can I know? I am just a simple man without any knowledge of what death really means. Go read another signature that actually has some meaning to it, you dimwit.

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @Destructive Darkness_NL last edited by

@destructive-darkness_nl

Thanks voor de bugreport. Ik heb dit doorgegeven aan Gamebasics. Het probleem lijkt ook te komen doordat de website twee decimalen achter de komma hanteert en de app maar één. Hierdoor is de kans op afrondingsverschillen groter.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • tomruitenbeek_NL
          tomruitenbeek_NL last edited by

Ik vind dit eerder een discussiepunt dan een bug. De kans dat je een speler voor die waarde aan een worker verkoopt is nihil, en zo wordt het wel heel makkelijk om aan veel geld te komen. Zou het uberhaupt wel moeten kunnen om spelers zo makkelijk te verkopen?

♔ WZAWZDB ♔ Ik ben erelid van LFS. De beste crew ooit! ♔

1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • FC Eddie_NL
            FC Eddie_NL Moderator NL last edited by

Deze bug is gefixt in versie 4.4.11 van de iOS app.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 1 / 1
            • First post
              Last post