Voltooiing Europese competitie A, maar geen achievement behaald. Waarom niet?
-
Hallo,
Ik heb een aantal dagen terug Europese competitie A afgesloten en mijn doelstelling behaald. Het achievement wordt echter niet voltooid. Moet ik hiervoor Europese Kampioenschappen A voltooien of is dit een bug (zie bijlagen)? De benaming van het achievement is enigszins discutabel omdat het met geen van alle competitienamen letterlijk overeen komt en aangezien deze competitie mij werd aangeraden, nam ik aan dat hem om deze ging.
bas_douma
-
@bas_douma_nl
Hi, dit is geen bug.Je krijgt de achievements (Europese Kampioenen A en B) voor het voltooien van een seizoen in de Champions League competitie op OSM. Jij hebt een seizoen met Dynamo Kiev in de Europese competitie B gespeeld, wat vergelijkbaar is met de Europa League in het echt.
Je zal daarom dus nog in de Champions League competities je doelstelling moeten behalen om deze achievements te kunnen unlocken.
-
Bedankt voor de reactie @Silvester-J_NL . Om welke competities gaat het dan precies? Europese kampioenschappen A en B?
Nog een vraagje over de Nations League achievement. Maakt het uit of je Nation League A of Nation League B voltooid of moet je ze beide voltooien?
-
@bas_douma_nl
Geen probleem. Het gaat om de "Europese Kampioenschappen".
Zie de afbeelding hieronder.Het maakt niet uit of je je doelstelling in de Nations League A of B behaalt voor het unlocken van deze achievement. In beide gevallen zou je de achievement moeten krijgen.
-
Bedankt voor de informatie @Silvester-J_NL !
-
@bas_douma_nl
Graag gedaan. Aangezien alles verder duidelijk is, zal ik dit topic sluiten