Invite voor 50 bc niet gekregen
Locked
Hulp
-
Zoals de titel zegt. Ik heb een vriend uitgenodigd en hoor 50 bc te krijgen omdat hij mijn comp heeft gejoind. En wat je van GB kan krijgen moet je zeker weten aannemen, dus wanneer ontvang ik dit?
-
Er zijn hier een aantal vereisten voor om die 50 Bosscoins te ontvangen. Die overigens niets te maken hebben met het joinen van je competitie.
- Gebruiker mag nog geen account op OSM hebben. Diegene moet dus via de link die jij kan sturen een account aanmaken. Dit moet ook nog eens op een en dezelfde sessie gebeuren. Wanneer diegene op de link klikt, moet deze persoon ook direct een account aanmaken.
- Dit geldt dus niet voor al bestaande gebruikers die jou competitie joinen.
- Gebruiker moet een account aanmaken op dezelfde OSM versie waar jij op speelt. Stuur je de link via OSM NL, moet deze persoon dus ook een account aanmaken op OSM NL.
- Voor maximaal 10 nieuwe gebruikers kan je deze 50 Bosscoins ontvangen. Vanaf de 11e persoon krijg je geen beloning meer.
Dit systeem werkt, dus als je geen 50 Bosscoins hebt ontvangen hebben jullie niet aan bovenstaande vereisten voldaan.