Nieuwe competitie
-
Ik wil in een nieuwe competitie gaan en dan de selecties bekijken maar als ik op een club klik komt er
Oeps
Sorry, er is iets verkeerd gegaan!
Zijn er meer die daar last van hebben? -
Ik heb dit ook voor.
Hopelijk wordt het snel opgelost want ik moet binnen 3dagen een nieuwe competitie nemen. -
Ik zie het inderdaad. Zal vermoedelijk komen door de update met de rugnummers. Die zullen waarschijnlijk ook op het competitieoverzicht vermeld gaan worden. Ik zal het in ieder geval doorgegeven aan Gamebasics.
-
Eddy heb een vraagje zag het voorbij komen van de rugnummers alleen zie het nergens meer staan waar kan ik het nog teruglezen?
-
Dit heb ik enkel uren geleden gemaild naar "info@gamebasics.nl", maar nu ik dit forum gevonden heb, maar ik het ook maar hier, en mogelijk komt dit door dezelfde bug? =>
Help, help, help
"Plots geraak ik sinds gisteren niet meer in het spel, want ik krijg steeds wéér dezelfde foutmelding (zie onderaan), en ik heb die "Adblocker" waarvan sprake al lang verwijderd (hij deed het voorheen zelfs met dat programma geïnstalleerd nochtans altijd prima, hoor!), maar hij blijft dat zeggen (op eender welke pagina) => wat moet ik doen, alstublieft?"
Tutorial skippen
Adblocker
Wij houden ook niet van advertenties maar we hebben ze nodig om OSM draaiend te houden.
Overweeg alsjeblieft om je adblocker uit te schakelen.
All contents2001 - 2018 Gamebasics BV, Nederland. v.3.66.0
Spelregels | Privacystatement | Feedback
Oeps Er is iets verkeerd gegaan. Help ons door het te melden op het forum. -
Dus ondertussen sinds eergisteren, woensdag, eigenlijk, geraak ik er niet meer in, wat uiteraard enorm vervelend is, want het is een leuk (bovendien verslavend) spel!
@versieck_nl said in Nieuwe competitie:
Dit heb ik enkele uren geleden gemaild naar "info@gamebasics.nl", maar nu ik dit forum gevonden heb, meld ik het ook maar hier, en mogelijk komt dit door dezelfde bug? =>
Help, help, help
"Plots geraak ik sinds gisteren niet meer in het spel, want ik krijg steeds wéér dezelfde foutmelding (zie onderaan), en ik heb die "Adblocker" waarvan sprake al lang verwijderd (hij deed het voorheen zelfs met dat programma geïnstalleerd nochtans altijd prima, hoor!), maar hij blijft dat zeggen (op eender welke pagina) => wat moet ik doen, alstublieft?"
Tutorial skippen
Adblocker
Wij houden ook niet van advertenties maar we hebben ze nodig om OSM draaiend te houden.
Overweeg alsjeblieft om je adblocker uit te schakelen.
All contents2001 - 2018 Gamebasics BV, Nederland. v.3.66.0
Spelregels | Privacystatement | Feedback
Oeps Er is iets verkeerd gegaan. Help ons door het te melden op het forum. -
Ik verwacht dat Gamebasics je mailtje zal doorsturen naar het Support Team. Mocht je problemen hebben en een mailtje willen sturen dan kan je die sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com.
Hier op het forum zal je altijd een eigen topic moeten aanmaken en je probleem moeten melden door het invullen van het bugtemplate. Door het invullen van het bugtemplate krijgen wij hopelijk direct genoeg info om je probleem door te geven aan Gamebasics. Het bugtemplate vindt je in het sticky topic Voordat je een bug meldt.
-
Die kan je hier vinden: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/5035/game-updates/536?page=27
-
Het probleem met de Competitieoverzicht pagina is inmiddels opgelost.