Foutmelding bij starten nieuwe competitie
-
Hoi allemaal,
Ik heb eerder dit probleem al aangekaart en ondanks een advies vanuit het forum, is het probleem niet opgelost.
Ik zal mijn oorspronkelijke vraag (die nog steeds relevant is) nog een keer posten, met daaronder het advies wat ik toen heb gekregen:**Als ik, op mijn hoofdslot, een nieuwe competitie wil aanmaken, krijg ik bij sommige competities die ik selecteer, de volgende foutmelding:
Oeps
We kunnen je competitie niet starten omdat je competitie niet privé kan zijn als je deze tools hebt uitgeschakeld.Ik wil de competitie echter niet prive hebben. En wat ik ook doe, het is niet op te lossen.
Dit komt voor bij competities onder Speciale competities.
Het vreemde is dat ik de ene competitie zonder probleem kan starten terwijl dat voor andere in die categorie niet op te lossen is.Wat kan ik doen?**
Het antwoord wat ik toen kreeg van FC_Eddie_NL was als volgt:
*Ik vermoed dat dit door de onderstaande drie zaken komt:
Bij een aantal speciale competities zijn transfers mogelijk.
De instellingen die je maakte voor je seizoen worden automatisch overgenomen wanneer je je seizoen wilt verlengen.
Het uitzetten van transfers valt onder de zogenaamde geavanceerde instellingen. Bij het uitzetten van een of meerdere geavanceerde opties komt de competitie automatisch op privé te staan en is de competitie het gehele seizoen gesloten.
Ik vermoed dat je probleem nu komt doordat je in een competitie speelt waar transfers niet mogelijk zijn. Het knopje 'transfers' staat dus uit. Wanneer je nu de instellingen maakt voor volgend seizoen, worden deze instellingen dus automatisch gekopieerd voor je volgende seizoen. Als je je competitie dan wilt verlengen naar een speciale competitie waarbij transfers wel mogelijk zijn, staan de transfers dus uit voor je competitie en is er een geavanceerde instelling gebruikt. Je competitie staat dan dus automatisch op privé en kan niet open gezet worden.Als je je competitie open wilt hebben, zal je de transfers moeten aanzetten. Dit kan je doen via de knop 'geavanceerde tools'. Deze knop staat boven de knop waar je de Bosscoins kan betalen om je seizoen te verlengen. Schuif die knop om zodat de transfers aan staan. Als het goed is moet deze foutmelding dan niet meer verschijnen bij de speciale competities waarbij wel transfers gedaan kunnen worden.*
**Dit heeft echter niet geholpen. Transfers staan inderdaad uit, maar deze aanzetten heeft geen effect. Ik blijf dezelfde pop-up krijgen. In welke combinatie ik dit ook toe pas.
Het klopt wel dat ik nu in een competitie zit waar transfer niet mogelijk zijn (landencompetitie). Maar dit probleem houdt zichzelf daardoor ook in stand.Dus kan ik nog steeds maar een beperkt aantal competities kiezen voor t volgende seizoen.
Iemand nog een ander idee? Misschien zie ik iets heel eenvoudigs over het hoofd, maar ik heb nu geen idee.**
-
Dan zal je het bugtemplate moeten invullen. Het bugtemplate vindt je in het sticky topic Voordat je een bug meldt
Probeer ook zo duidelijk mogelijk uit te leggen welke stappen je onderneemt die leiden tot het probleem. Dus op welke knoppen klik je, welke sliders schuif je heen en weer, in welke competitie speel je op dit moment en waar wil je naartoe etc. Voeg screenshots toe of maak er eventueel een filmpje van.
-
-
Hij blijft de melding geven...
-
Thanks voor de screenshots. Ik heb je probleem doorgegeven aan Gamebasics. Hopelijk kunnen ze er iets aan doen.
Even voor de duidelijkheid: Deze melding krijg je neem ik aan alleen bij een aantal speciale competities? Bij gewone competities (Eredivisie, Premier League etc.) gaat het wel goed?
-
Is het wel mogelijk om transfers aan te zetten bij de Kerstcompetitie? Dan begrijp ik de fout melding inderdaad en is het ook logisch.
-
@fc-eddie_nl : Ja, dan gaat het wel goed. In mijn andere slot start ook steeds competities, maar dan reguliere (dus inderdaad Eredivisie, Premier League en wat competities in grauwere landen) en daar gaat het altijd goed. Het komt enkel voor bij speciale competities.
Het is al zeker het hele jaar zo. Ik meld het nu voor de tweede keer omdat het nu pas echt in de weg gaat zitten, haha.Ik ben benieuwd. Als Gamebasics er iets mee kan, krijg ik daar dan persoonlijk bericht van? Of moet ik deze thread in de gaten houden?
Bedankt in elk geval!
-
Mocht ik een update krijgen van Gamebasics zal ik dit hier in dit topic plaatsen, dus het is handig als je dit topic in de gaten houdt.
-
@fc-eddie_nl : Okay, doe ik, dank je wel.
-
De fix voor dit probleem gaat binnenkort live. Probleem voor topicopener is opgelost.