Nieuwe Moderator
-
@suiz-luárez_nl said in Nieuwe Moderator:
De laatste forumbezoekers, klinkt een beetje alsof er een Walking Dead-epidemie is uitgebroken
klopt , ik ben ook weer is komen gluren
-
@l-r-van-kessel_nl said in Nieuwe Moderator:
Niks ten nadele van jouw Eddie, relatiebeheer gaat je uitstekend af.
Echter qua acquisitie zien we op een LaLiga fan weinig terug, misschien zijn we iets te kieskeurig geworden maar we hebben een frisse wind nodig..Al houden we je graag hier voor zoals hierboven beschreven.
Er word daar off-topic gereageerd. Dat is het probleem. Ik zit zelfs na te denken om een topic te starten waar je een random gesprek kan voeren
-
@fc-eddie_nl said in Nieuwe Moderator:
to's van hun 18+ zussen in het kerstpakket voor SIRclitjeslikker stoppen. Maar dan verwachten ze wel eerst een royale donatie van hem natuurlijk. Het beroep van softwareontwikkelaar gaat niet over rozen.
Voor jou verwacht ik een Ajax dekbedovertrek of misschien wel een gloednieuwe moderator. Maar dat weet je pas zeker als je op de 25e je kerstpakket onder de kerstboom vandaan haalt
Serieus: Geen idee of het iemand gaat lukken om nieuwe mensen naar het forum te trekken. Jurgen heeft het al meermaals geprobeerd via de crewcup. Maar al die mensen zie je nooit meer terug. Ook op het Hulp forum zie je af en toe wel eens een vraag of bugmelding van iemand die nog nooit op het forum is geweest. Maar buiten een eventuele reactie in hun eigen topic, zie je die ook nooit meer terug. Mensen moeten zelf natuurlijk wel interesse hebben in een forum. Veel zullen al voldoende hebben met alleen het spelletje. Misschien als het forum ooit eenvoudig via de app te bereiken zou zijn, dat er wat sneller nieuw volk op het forum te vinden is, maar verder denk ik dat het een kansloze onderneming is.Haha mooie post +1.
Maar nee dit was niet serieus bedoelt om iemand te zoeken hiervoor..eerder te kijken of de inbox van een aantal zou worden volgekwakt.;-)
-
@l-r-van-kessel_nl Ik was al druk bezig.
-
@furrax_nl said in Nieuwe Moderator:
@l-r-van-kessel_nl Ik was al druk bezig.
-
Toch heeft dit topic nog iets bereikt...
-
@l-r-van-kessel_nl haha kan
-
@l-r-van-kessel_nl I know
-
Heb mijn sollicitatie al ingediend!
-
@furrax_nl said in Nieuwe Moderator:
Heb mijn sollicitatie al ingediend!
Als ze jou aannemen, overweeg ik mijn osm account te verwijderen...
-
@de-boterbloemen_nl Ik was van plan om sowieso je account te verwijderen.
-
@furrax_nl hoeveel bans ga je geven
-
@yassin-mansousri_nl Zoveel mogelijk.
-
@furrax_nl
Wel IP en FB ban he.
-
Moderators kunnen geen IP zetten.
-
@furrax_nl
Je moet ook met eisen komen tijdens je onderhandeling als ze je willen aannemen als mod..1 daarvan is die optie uiteraard.
-
Gratis BC is mijn eis!
-
@furrax_nl wel eerlijk je werk doen he Als je maar doet wat je wil hoef je geen moderator te worden
-
Zijn er dan nog mensen die moderator willen zijn op een inactief forum? Nee.