Nieuwe Moderator
-
@fc-eddie_nl Dat weet ik. Jammer dat er sommige zijn die nog altijd kibbelen van het verleden.
-
In de hoogtijdagen denk 10 per uur zelfs
Hadden we ook nog het AV forum naast B&F..SKHF en Café ...100dagen ervaring voordat je er een kijkje mocht nemen, later mocht je ook met een PSK dat forum op..mooie tijden maar tijden veranderen.
-
@fc-eddie_nl hele geruststelling
-
@timeenennaam_nl said in Nieuwe Moderator:
Ik heb gehoord dat Tim geen optie is.
Dit was toch wel een pareltje destijds hoor #lol
-
Ik mis het antwoord- & vragenforum
-
Om het forum leven in te blazen, zou ik aanraden om het oude forum terug te halen. Wedden dat het weer allemaal gaat leven?
-
-
Waar het in bovenstaande post nog leek of ik aan Eddie zijn stoelpoten stond te zagen, wat niks anders dan een grap was ben ik nu alsnog één van de opvolgers van Eddie geworden.
Aangezien ik toch met grote regelmaat hier kijk kan ik ook sneller ingrijpen wanneer het fout dreigt te gaan of om het extra zetje in de rug te geven hier.
Motivatie + zussenfoto's (18+) zijn overigens nog steeds welkom in dit topic.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Nieuwe Moderator:
ben ik nu alsnog één van de opvolgers van Eddie geworden.
Hoe bedoel je?
-
-
@l-r-van-kessel_nl said in Nieuwe Moderator:
Waar het in bovenstaande post nog leek of ik aan Eddie zijn stoelpoten stond te zagen, wat niks anders dan een grap was ben ik nu alsnog één van de opvolgers van Eddie geworden.
Aangezien ik toch met grote regelmaat hier kijk kan ik ook sneller ingrijpen wanneer het fout dreigt te gaan of om het extra zetje in de rug te geven hier.
Motivatie + zussenfoto's (18+) zijn overigens nog steeds welkom in dit topic.
Welke bovenstaande post? Die van jou is de eerste van de pagina, mafkees. #doubt
-
Netjes. Benieuwd hoeveel inzendingen er waren. Ik gok 3.
-
Ik gok 2. De nieuwe en jij.
-
L.R. van kessel, Wooper en Joost Sœter zijn al sws nieuw. Ik gok 5/6
-
@scheeftand_nl Fout. Ik weet op voorhand dat ik geen kans maak bij GB met mijn verleden.
-
@furrax_nl said in Nieuwe Moderator:
@scheeftand_nl Fout. Ik weet op voorhand dat ik geen kans maak bij GB met mijn verleden.
GameBasics is Nederlands en in Nederland maakt het verleden niks uit. Een moordenaar komt na 2/3 van zijn straf weer vrij. Een veroordeelde pedofiel kan weer op de kinderopvang gaan werken. Dierenmishandeling wordt hier niet eens veroordeeld.
-
Ja, vergelijkbaar...
-
Ja. Want jij kan met je verleden gewoon weer aan het werk bij GameBasics. Het zal inmiddels wel verjaard zijn, ofzo. Maar wat heb je gedaan dan? Jeroen Derwort anaal verkracht?
-
Zoeken jullie nou nog mensen of niet meer
-
De nieuwe moderators mogen zich anders wel even voorstellen. Dat is een traditie.