Crew duels
-
Hey, ik ben FatSheeran, ik kom hier niet zo vaak dus doe vast van alles fout. Dit is niet met opzet.
Vanmiddag een heel gedoe op OSM. Iets met de servers. Balen, maar ja in deze tijd van techniek en modernisering kan dat gebeuren. Wat ik minder grappig vind is dat er na deze server time out ineens 3 leden uit een duel van ons zijn verwijderd uit het duel tegen Golden Glory. Wat ik ook wel jammer vind is dat daar niks over wordt verkondigd in de meldingen.
Nu heb ik enigszins ervaring op dit soort spellen en ben ik ook wel is moderator geweest. Dit zijn niet het type problemen die zomaar even gefixt worden. Ookal zouden deze leden op wonderbaarlijke wijze handmatig worden teruggezet dan nog is er schade in het huidige duel doordat we achterliggen in de transfers en trainingsarbeid.
Mochten meer crews dit probleem hebben dan zijn er wellicht andere mogelijkheden( server reset?) Hoop dus dat we niet de enige zijn.
Ps: Wat een gemartel om op het forum te komen zeg. Moest mijn Internet Explorer maar weer is aanslingeren om in te loggen. Kreeg er spontaan griep van.
Groetjes FatSheeran
-
Zeer vervelend. Helaas waren er grote problemen. Om welke van je crewleden gaat dit?
Volgens mij gaat het om onderstaande competitie. Klopt dat?
-
Dit is gefixt.