Doorverkoop speler
-
Op mij slot 2 kocht ik net een keeper buffon van een ploeg uit een ander land, dus niet uit de eigen competitie. Ik wil deze keeper direct doorverkopen en krijg de melding dat dit niet kan omdat ik hem van een manager uit de competitie zou gekocht hebben??
Maar dit klopt niet, zie de berichten.
-
Zie wel net dat ik hem deze nacht zelf verkocht, maar dat mag toch geen reden zijn?
-
Het zijn allemaal engine transfers, dus de tekst in de foutmelding die je krijgt is heel raar. Ik zal het eens navragen hoe dit zit. Het zou inderdaad kunnen dat je deze speler niet meteen weer kunt verkopen, omdat je hem vandaag al hebt verkocht.
-
Je kan een gekochte speler niet in hetzelfde dag verkopen. Na de volgende stimulatie weer wel.
-
@yassin-mansousri_nl said in Doorverkoop speler:
Je kan een gekochte speler niet in hetzelfde dag verkopen. Na de volgende stimulatie weer wel.
Je kan spelers die je normaal gezien van de scout of transferlijst koopt direct op de transferlijst plaatsen. Dat kan niet indien je een speler van een andere manager koopt, dan moet je inderdaad wachten tot na de simulatie.
In dit geval is het bijzonder, want de speler is verkocht aan de engine en daarna vermoedelijk teruggeplaatst op de transferlijst waar @Gizmo69_NL deze heeft gekocht. Normaal gezien zou deze dus direct op de transferlijst te zetten moeten zijn. -
Dit is toch al heel lang een bekende bug, als je een speler verkoopt en dezelfde dag komt deze speler weer op de TL of uit je scout en je koopt hem weer kan je hem niet weer verkopen.
dit gebeurt bijna dagelijks man dat we dit hebben, de vraag is eerder gaat dit nog verholpen worden?
-
@Gizmo69_NL Is hij inmiddels verkocht??
-
@yassin-mansousri_nl
Nog niet maar staat wel op de TL -
Je kan dezelfde speler inderdaad slechts 1 keer per speelronde verkopen. Dit is een beveiliging tegen misbruik van het transfersysteem. Sinds spelers na verkoop aan de engine direct weer terug kunnen keren, kan dit zich daardoor voordoen. De foutmelding is nu inderdaad nogal verwarrend.
We hebben dit probleem daarom gemeld bij Gamebasics.