Stadion niet beschikbaar?
-
Goedendag,
Zijn gisteren nieuwe seizoen gestart en ik kan Stadion niet openen. Alles doet het verder wel.
Is het omdat Tottenham op Wembley speelt?Comp: Feyenoord Kameraden
Club SpursAlvast dank
-
Je stadion moet je altijd kunnen uitbreiden. Verwijder dan ook even de cookies en cache van je browser.
-
@fc-eddie_nl doet nog steeds niks.
-
Alles even op rijtje vanaf begin:
Ben moderator ben Spurs op hoofdacount. Daar doen de opties "stadion" en "busniss" het niet. Op mijn 2e account doet alles het gewoon.
Het is een brug van OSM. Een heel vervelende ook. Ik kan nu op mijn hoofdacount waar ik de top 300 binnen ben gestroomd niet werken aan mijn stadion, training en capaciteit ...
HOPELIJK wordt het t snel opgelost mijn dank zou groot zijn.Gr. Een vaste bespeler van ons sinds 2004
-
Heel vervelend. Graag zien we dan je bugmelding met het invullen van het bugtemplate, inclusief fullscreen screenshot waaruit blijkt dat je geen gebruik kan maken van deze opties. Het template vindt je in het sticky topic Voordat je een bug meldt.
-
????nog steeds
-
We wachten af.....
Hele bizarre bug dit van OSM
Geen capaciteit, stadion en trainingsEnorme competitie vervalsing krijg je nu.
Baal er flink van. Vanaf 2004(!) Vaste bespeler van dit spel. Veel geld aan uitgegeven eerste jaren. Inmiddels bijna in top 100(extra croints van 4000 dacht ik).Kansloos ben je dan....door een bu
OSM laat je horen!!!!
Bedankt.
-
@Ruud-Gullits-team_NL als je onderstaande invult kunnen ze je beter helpen.
Managernaam:
Clubslot: (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4)
Datum en Tijd van het optreden van de bug:
Team:
Competitienummer:*
Server:**Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
Welk apparaat: (PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook)
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Overige opmerkingen:***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
Browser:***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
Merk + type toestel:
OS (besturingssysteem) Versie:
OSM App Versie:*Je competitienummer vindt je door naar de competitiestand te gaan en op een van de clubs te klikken. In de adresbalk vindt je dan het competitienummer.
**De server waarop je speelt kan je vinden via Community Simulatiestatus. De servernaam die geel omlijst is, is de server waar je op speelt.
-
@dave-jansen_nl
Eddie heeft inmiddels de screenshots opgestuurd. Ik ben in afwachting. Inmiddels 2 weken nu maar hopelijk wordt geduld beloond.
-
Verdere communicatie ging via PM's en issue is inmiddels afgehandeld, dus ik zal dit topic dan ook sluiten.