Competitie volgend seizoen ingesteld maar niet actief. BC Coins wel betaald.
-
Managernaam: Seanfighter
Clubslot: Slot 1
Datum en Tijd van het optreden van de bug:26/12/2018
Team: Al-Arabi(?)
Competitienummer: -
Server: Onbekend
Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
Welk apparaat: iOS app
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Overige opmerkingen: Ik heb onlangs een nieuwe competitie ingesteld(Qatar) voor na de huidige competitie. Destijds zijn er 96 BC Coins afgegaan die betaald dienen te worden bij het voortzetten van de competitie. Gisteravond zou de nieuwe competitie automatisch starten maar dit gebeurde niet. Nu kan ik wel opnieuw een competitie starten in Qatar maar dan dien ik 240 BC coins ge betalen in plaats van 96.
Ik kan ook geen screenshot hiervan sturen maar ik hoop dat jullie kunnen zien dat ik hiervoor heb betaald. Hierdoor weet ik dus ook niet op welke server ik speelde en wat het competitienummer was van mijn competitie. -
Ik heb het doorgegeven aan Gamebasics.
-
En wat gaat er dan gebeuren? Aangezien ik wel een nieuwe competitie wil starten maar het verschil tussen 96 en 240 coins vind ik vrij hoog.
-
Beste
Ik heb mijn slot 2 verlengt voor een derde seizoen te maken in Italië en de munten zijn eraf gegaan maar na de simulatie van mijn laatste speeldag was er niets te zien. Nu heb ik opnieuw 400 munten betaald voor een seizoen in Italië te kopen?
Krijg ik die munten terug?
Mijn managernaam is leonin
Mvg
Timmy Kaurinovic
-
@seanfighter_nl said in Competitie volgend seizoen ingesteld maar niet actief. BC Coins wel betaald.:
En wat gaat er dan gebeuren? Aangezien ik wel een nieuwe competitie wil starten maar het verschil tussen 96 en 240 coins vind ik vrij hoog.
Als Gamebasics ziet dat je inderdaad Bosscoins had betaald, dan zul je die Bosscoins terug krijgen. Je competitie kan je sowieso niet terug krijgen.
-
Ik heb jou probleem ook doorgegeven aan Gamebasics. Mochten ze zien dat je inderdaad de Bosscoins had betaald, dan zul je deze terug krijgen.
-
Beste, ik heb het zelfde aan de hand gehad met mijn slot 2. Ik had een competitie in België aangemaakt. Genk genomen , de muntjes eraf. Maar na de simulatie heb ik geen competitie gekregen.
-
@pieter-laenen_nl said in Competitie volgend seizoen ingesteld maar niet actief. BC Coins wel betaald.:
Beste, ik heb het zelfde aan de hand gehad met mijn slot 2. Ik had een competitie in België aangemaakt. Genk genomen , de muntjes eraf. Maar na de simulatie heb ik geen competitie gekregen.
Doel je toevallig op je slot 3 waarin je Shakhtar Donetsk managede? Op je slot 2 was je Liverpool en dat was niet je eigen competitie.
-
@fc-eddie_nl ja sorry was slot 3 idd.
-
Heb ook jou probleem doorgegeven aan Gamebasics. Als zij kunnen bevestigen dat je de Bosscoins hebt betaald, dan zullen deze terug gestort worden.
-
Ook ik had dit probleem op mijn slot 3. Vanuit Sudan naar Italië willen verlengen. Helaas kreeg ik dat niet na de simulatie, maar heb wel de boscoins betaald. Inmiddels toch de competitie aangemaakt en dat kostte meer boscoins. Managernaam blijvenslapen.
-
@blijvenslapen_nl
Dit is zojuist gemeld bij Gamebasics. De bovenstaande informatie van @FC-Eddie_NL is ook voor jou van toepassing. -
Is er al een idee wanneer dit wordt opgelost?
-
@Orion-Pax_NL heeft hetzelfde probleem.
-
De Bosscoins zijn teruggestort met wat extra compensatie
-
De Bosscoins zijn teruggestort met wat extra compensatie
-
De Bosscoins zijn teruggestort met wat extra compensatie.
-
Bij mij is het ook gestort. Hartelijk dank voor de service
-
Nu alle meldingen behandeld zijn, zal ik dit topic sluiten.