Speeldag klopt niet
-
Zooo, na jaren weer terug op osm. Weinig leven op het forum jammer genoeg, dus moet ik me maar vermaken met het vinden van bugs en ideeën. Bij dezen de eerste.
Op de app bij je slotoverzicht en in de accounts zelf, staat de verkeerde speeldag vermeld. Er zijn 7 wedstrijden geweest en er staat dat dit speeldag 7 is. Alleen als je inlogt via de browser, staat de juiste speeldag vermeld. Op het slotoverzicht in de browser staat het wel verkeerd.
Hier 2 screenshots van de browser. Op de app staat dus op beide plekken speeldag 7. Als hier ook screenshots van nodig zijn, dan hoor ik het wel.
-
-
Wordt dit voor alle 4 de clubslots verkeerd weergegeven in de app of alleen een specifiek clubslot?
Verder nog graag de volgende gegevens doorgeven voor de app:
- Merk + type toestel
- Versie OS (besturingssysteem)
- Versie OSM app
-
Een afbeelding visueel op het forum plaatsen kan je doen door op de 'upload afbeelding' knop te tikken (de meest rechtse van de 9 icoontjes boven het tekstvlak. Selecteer vervolgens de afbeelding die je wilt uploaden.
-
Iphone 5
10.3.3
App 12-13 dagen geleden geïnstalleerd. Weet niet waar je de versie kan zien. Nog geen 4.4.15 iig. Ik ga hem meteen ff updaten. Maja is ook in de browser dus en op alle slots.ps staan 10 posts gelijk aan 10 rep punten? Irritant om steeds een kwartier te moeten wachten.
-
@choukou_nl said in Speeldag klopt niet:
Iphone 5
10.3.3
App 12-13 dagen geleden geïnstalleerd. Weet niet waar je de versie kan zien. Nog geen 4.4.15 iig. Ik ga hem meteen ff updaten. Maja is ook in de browser dus en op alle slots.De iOS app heeft nog het oude startscherm. Dit zou kunnen verklaren dat het in de iOS app niet goed staat. Versie 4.4.15 wordt de komende dagen uitgerold voor alle gebruikers. Deze nieuwe versie heeft het nieuwe startscherm, die de Android app en de website al hebben. Laten we even afwachten of je het probleem nog steeds hebt, wanneer je versie 4.4.15 hebt.
ps staan 10 posts gelijk aan 10 rep punten? Irritant om steeds een kwartier te moeten wachten.
Nee. Reputatie staat gelijk aan het aantal upvotes/downvotes je berichten krijgen. Om niet te hoeven wachten met het weer opnieuw kunnen posten, zal je dus minimaal 10 upvotes moeten krijgen van andere gebruikers.
-
Geüpdatet, maar klopt nog steeds niet. Is het bij jou wel goed dan?
Thanks voor de upvotes trouwens, ben er bijna haha. En die knop voor afbeeldingen kan ik niet vinden op mijn iPhone.
-
Je hebt dus gewoon zeven speeldagen afgerond zoals ik kan zien?
-
@joost-sœter_nl Precies, dus vandaag is het speeldag 8. In de browser als je inlogt op je slot, dan staat dat er ook zoals je kan zien in mijn tweede post.
-
Als je inlogt op het slot staat er bij de volgende wedstrijd de juiste speeldag: in jouw geval speelronde 8.
De 7/43 geeft in mijn ogen aan dat je 7 van de 43 speelrondes hebt afgerond. Na je laatste wedstrijd zal hij dus tot de uiteindelijk laatste simulatie op 43/43 staan. Geen bug dus.
-
Maar het is raar toch dat op je slotoverzicht speelronde 7 staat en als je naar je dashboard gaat ronde 8?
Ik zou op de laatste dag dan "nabeschouwing" daar neerzetten ipv speelronde 43/43.
-
@FC-Eddie_NL wil je die bericht van die Arabier verwijderen
-
@choukou_nl said in Speeldag klopt niet:
Maar het is raar toch dat op je slotoverzicht speelronde 7 staat en als je naar je dashboard gaat ronde 8?
Ik zou op de laatste dag dan "nabeschouwing" daar neerzetten ipv speelronde 43/43.
De carrière pagina (overzicht van je 4 clubslots) toont het totaal aantal gespeelde wedstrijden weer in je lopende seizoen. Het nieuwe dashboard legt de focus op de volgende wedstrijd. Als je bijvoorbeeld in totaal 7 wedstrijden gespeeld hebt (6 competitiewedstrijden en een bekerwedstrijd) dan is de volgende wedstrijd een wedstrijd uit speelronde 8. Het nieuwe dashboard geeft dan ook speelronde 8 aan. Omdat je 7 wedstrijden hebt gespeeld, geeft de carrière pagina 7/xx aan.
Dit is dus de reden dat deze twee van elkaar verschillen.
-
Oké, ik vind het alleen een beetje verwarrend. Gooi maar dicht dan.
-
@choukou_nl In het nieuwe(en vooral geen leuke) Home staat jouw volgende tegenstander, als je al 7 wedstrijden heb gehad, is dat dus ronde 8
-
Bij deze sluiten we dit topic.