De zwakste schakel (Tot ziens!)
-
Met het oog op TV-Progamma's waar je geld kan winnen:
https://www.rtl.nl/gemist/de-zwakste-schakel/
De zwakste schakel is binnenkort weer terug op de buis, helaas niet meer met opperbitch Chazia Mourali maar met de enge en gebrek aan intelligentie Bridget Maasland.
Zelf heb ik uiteraard weer de aanmelding de deur uitgedaan, waar er geld (Min. 5K) gewonnen kan worden in een tv progamma ben ik aanwezig natuurlijk.
Voor de managers die 18+ zijn, kennen jullie het progamma nog en eventueel ook een idee om je ervoor op te geven?
Wie weet komen er dan nog wel meerdere OSM'ers in één aflevering en kunnen we een bondje vormen -
Geweldig programma was dat destijds en Mourali de perfecte presentatrice. Jammer dat ze niet meer terugkeert, maar geen idee of ze überhaupt nog presentatrice is. Het is toch al weer wat jaartjes geleden. Wordt inderdaad even afwachten hoe Maasland het gaat doen. Je bent toch Mourali gewend.
-
De zwakste schakel: Joël Veltman
-
Super dat dit programma weer op TV komt. Overweeg mij zeker op te geven!
-
@fc-eddie_nl
Ik las een stukje dat ze zich gepasseerd voelde en jammer vond dat RTL haar niet heeft benaderd, ze is wat ik uit dat zelfde stuk begreep wel achter de schermen bezig.
Het was toen der tijd voor haar wel heel lastig om los van der eigen karikatuur in het progamma gezien te worden.
Iets wat bij Bridget contra is..@Scheeftand_NL
Sinds Viergever weg is helemaal ja..@DasFenêtre_NL
Indien je het doet en word geselecteerd drop het hier even, wie weet zitten we (en andere) osm'ers) misschien wel in dezelfde uitzending -
Viergever is echt een topverdediger je moet niet teveel naar Johan Derksen luisteren.
-
nah ik zou het dramatisch doen in dit soort spelletjes. Ik ga mezelf niet op nationale tv voor schut zetten
-
@bringdaruckus_nl Ik ook, heb sowieso ook meer een radio hoofd
-
@sirclitjeslikker_nl said in De zwakste schakel (Tot ziens!):
@bringdaruckus_nl Ik ook, heb sowieso ook meer een radio hoofd
bij meer is het meer een gebrek aan algemene kennis.
-
@bringdaruckus_nl Dat heb ik ook wel als het van die triviale dingetjes zijn. Ik volg het nieuws en lees nog wel eens wat, maar als je met vragen aan komt zetten over tv-presentators van 15 jaar geleden ga ik helemaal nat.
-
@sirclitjeslikker_nl Spannend toch.
-
Geen slechte eerste aflevering. In totaal wel weinig geld in de pot gebracht. Bridget had al meteen een mooie bitchy opmerking over de Jomanda-jurk
-
Bridget speelt een rol die der niet past..binnenkort meer info hierover..
-
@l-r-van-kessel_nl said in De zwakste schakel (Tot ziens!):
binnenkort meer info hierover..
ben nu toch wel razend benieuwd
-
@suiz-luárez_nl said in De zwakste schakel (Tot ziens!):
@l-r-van-kessel_nl said in De zwakste schakel (Tot ziens!):
binnenkort meer info hierover..
ben nu toch wel razend benieuwd
Ik ook Heb toch altijd wel het gevoel dat Bridget wel een tikkeltje bitchy over kan komen als het moet.
-
Ja , maar nu moet ze een heel programma bitchy zijn en je gaat toch vergelijken met Chazia Mourali
-
Even de aflevering van gisteren terugkijken dan maar..
Er is 'helaas' wel een hoop geknipt..kom gelijk aardig stijfjes over..