Startscherm geeft rode L
-
Ik ben sinds 2 dagen nu in de Marokkaanse competitie en heb 2 wedstrijden gewonnen maar hij geeft daar in het rood 2 L aan onder mijn naam zie foto terwijl iker 2 gewonnen hebt dus moet dat denk groen zijn iemand idee hoe dat kan of wat er aan de hand is?
-
@MGentrenador_NL Zou je voor mij onderstaand template in willen vullen. Heb hier op het Engelse forum ook iets van voorbij zien komen, maar dan kunnen we hier in ieder geval melding van maken.
Managernaam:
Clubslot: (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4)
Datum en Tijd van het optreden van de bug:
Team:
Competitienummer:*
Server:**
Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
Welk apparaat: (PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook)
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Overige opmerkingen:***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
Browser:***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
Merk + type toestel:
OS (besturingssysteem) Versie:
OSM App Versie:*Je competitienummer vindt je door naar de competitiestand te gaan en op een van de clubs te klikken. In de adresbalk vindt je dan het competitienummer.
**De server waarop je speelt kan je vinden via Community
Simulatiestatus. De servernaam die geel omlijst is, is de server waar je op speelt.
-
@joost-sœter_nl said in Startscherm geeft rode L:
Managernaam: MGentrenador
Clubslot: slot 1
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 20 Februari rond 12 uur snachts
Team: Kawkab Marrakech (marokko)
Competitienummer:* https://www.onlinesoccermanager.nl/Squad/3376985/7
Server:** Lionel
Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
Welk apparaat: (PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook)
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Overige opmerkingen:
***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
Browser:
***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
Merk + type toestel: IPhone 5s
OS (besturingssysteem) Versie: 12.1.4
OSM App Versie: 4.4.17
*Je competitienummer vindt je door naar de competitiestand te gaan en op een van de clubs te klikken. In de adresbalk vindt je dan het competitienummer.
**De server waarop je speelt kan je vinden via Community Simulatiestatus. De servernaam die geel omlijst is, is de server waar je op speelt. -
Bedankt voor het invullen, gaan er melding van maken. Gelukkig heeft het geen effect op je resultaten en dergelijke. Ziet er alleen niet zo mooi uit.
-
@joost-sœter_nl ok top bedankt zou je me een pm willen sturen als het gelukt of over is of naar gekeken?
-
@mgentrenador_nl Als de bug is verholpen zullen we dat weer aangeven in dit topic. Zal ervoor zorgen dat je even getagd wordt.
-
@joost-sœter_nl Ok top bedankt wacht het af
-
Vanaf versie V4.4.18 zal dit probleem gefixt moeten zijn. @MGentrenador_NL
Ik sluit dan ook dit topic.