Navigation

• Login
    • Search

Wielrennen

OSM: Het café
    6
    13
    1150
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • DasFenêtre_NL
      DasFenêtre_NL last edited by

Inmiddels is het nieuwe wielerseizoen alweer enkele weken onderweg. Momenteel is de derde wedstrijd op het WorldTour-niveau in volle gang, te weten de UAE Tour. Vanuit Nederlandse hoek is onder meer Tom Dumoulin in deze wedstrijd actief.

Vanaf komend weekend beginnen ook de voorjaarsklassiekers weer. Aanstaande zaterdag wordt afgetrapt met Omloop Het Nieuwsblad. Vervolgens wordt op zondag Kuurne-Brussel-Kuurne verreden. Onderstaand heb ik een overzichtje van het complete wielervoorjaar.

alt text

Waar kijken jullie naar uit en wat zijn jullie verwachtingen? 🙂

"It's not whether you get knocked down; it's whether you get up."

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L.R. van kessel_NL
        L.R. van kessel_NL Moderator NL last edited by

Verder dan de grote rondes kijk ik er niet echt naar, wel zo chauvinistisch dat ik altijd extra van de Nederlandse successen geniet.

Dus meer dan de Giro, Tour, Vuelta word het niet voor mij..waarbij ik de Vuelta nauwelijks volg.

Buy Ethereum | Stellar Lumens | EOS |

• Furrax_NL
          Furrax_NL last edited by

Ik volg eigenlijk alleen maar RVV en PR.

Crew-Beheerder Just Relax | Juli 2009 - Juli 2014 / Juli 2016 - Juli 2021 | Lid sinds 08 mei 2009 tot 08 mei 2024! 15 jaar lid van Just Relax! Tijd om te stoppen!
          #WZJRWZDB

1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • DasFenêtre_NL

Prachtige klassiekers! Wie tip je voor de overwinning, @Furrax_NL? 😉

Ook niets mis met het volgen van de grote wielerrondes overigens, @L-R-van-kessel_NL. Vanaf 11 mei 2019 begint de Giro d'Italia alweer. Hopelijk kunnen we andermaal genieten van een uitstekende Tom Dumoulin. 🙂

• Furrax_NL
              Furrax_NL last edited by

Daar spreek ik me niet over uit. Zo goed volg ik het nu ook weer niet. Ik was altijd fan van Tom Boonen maar die is gestopt. Ik zou het leuk vinden dat de winnaars uit het kamp van QuickStep komen.

Crew-Beheerder Just Relax | Juli 2009 - Juli 2014 / Juli 2016 - Juli 2021 | Lid sinds 08 mei 2009 tot 08 mei 2024! 15 jaar lid van Just Relax! Tijd om te stoppen!
              #WZJRWZDB

DasFenêtre_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • Kagchelland_NL
                Kagchelland_NL Dutch Users last edited by

Zelfde als Lorry, alleen grote rondes en ineens de grootste fan ter wereld als een Nederlander voorop fietst

Net als die tienduizenden extra F1 "fans"van de laatste jaren en al die trouwe dartsupporters XD

• DasFenêtre_NL
                  DasFenêtre_NL @Furrax_NL last edited by

@furrax_nl said in Wielrennen:

Ik zou het leuk vinden dat de winnaars uit het kamp van QuickStep komen.

Tot dusver winnen ze alweer meer dan voldoende. 😉

Furrax_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Furrax_NL
                    Furrax_NL @DasFenêtre_NL last edited by

@dasfenêtre_nl Inderdaad. Blijft een goeie machine. Was vorige week nog reportage over de grote man bij QuickStep 'Patrick Lefevre'.

#WZJRWZDB

• The Flamish
                      The Flamish last edited by

Sterke overwinning gisteren voor Benett. Al die top sprinters verslaan niet gemakelijk.

• maxaldinho_NL
                        maxaldinho_NL last edited by

Man man... wat een domme mensen zijn er toch 😞 even op het gemak oversteken zonder te kijken als er een ploegentijdrit bezig is...

https://twitter.com/i/status/1105821721146343426

Bruma1990 => OSM world

Maxaldinho => PS4

The Max[BE] => CSgo

images.jpg

• DasFenêtre_NL

In de laatste kilometer van de TTT van Mitchelton-Scott lag er zojuist ook bijna een omaatje met schoothondje onder een voorwiel. 😐

• The Flamish
                            The Flamish last edited by

Voor zo'n mensen voel ik me echt niet slecht hoor. Je ziet toch duidelijk dat er een koers aan de gang is, en dan oversteken zonder te kijken.....man man man...

Hopelijk de schade niet al te groot voor Majka en Oss.

• maxaldinho_NL
                              maxaldinho_NL last edited by maxaldinho_NL

New TT champ ! Respect
                              55.089 km in 1 uur

0_1555437471733_0cc9553a-cd60-4da4-8452-94ed45c680a2-image.png

Bruma1990 => OSM world

Maxaldinho => PS4

The Max[BE] => CSgo

images.jpg

• 1 / 1
                              • First post
                                Last post