Voetbal: Champions League & Europa League
-
This post is deleted!
-
Ajax was gisteren weer oppermachtig, zelfs Veltman die zwak begon speelde een sterke wedstrijd.
Ajax tikte weer alsof Barcelona Ajax nooit had gekopieerd, werelds!Als Ajax elke wedstrijd zo speelt winnen ze alle wedstrijden in de Eredivisie en poulefase.
Het was een genot om naar te kijken, Genk is trouwens wel aardig afgedroogd zeg, terecht?
-
@l-r-van-kessel_nl ik denk dat de kans dat iemand heeft gekozen om de wedstrijd salzburg - Genk te kijken zeer klein is.
-
Er zitten ook een paar Belgen op het forum
Vanavond PSG-Real, hoop dat dat een mooiere pot word dan Dortmund-Barca gisteren.
-
@l-r-van-kessel_nl kan er buiten Furrax geen 1 bedenken. Helaas bijna alle spelers waarvoor je kijkt afwezig. Neymar, Mbappe, Ramos.
-
Brugge heeft mij gisteren vreemd genoeg niet verrast, ik zat gisteren te lunchen met een zakenrelatie en gaf hem de tip al, hij keek mij vreemd aan en toen kreeg ik om 20:45 een appje met : Had ik maar geluisterd..
(Al heb ik zelf ook €0,00 ingezet omdat ik er geen moment meer aan heb gedacht na die lunch).De oorwassing van Spurs in eigen huis was me er ook eentje zeg, dat heeft mij vele malen meer verrast..
Ik ben benieuwd wat ons aller Ajax vanavond gaat laten zien, ik ben bang dat het 1-1 word..
-
@l-r-van-kessel_nl ik zie Ajax wel gewoon winnen vandaag. Vind Valencia echt niet zo goed. Zie ze alleen tegen Chelsea verliezen. Abraham vs Veltman en Blind lijkt me niet zo geslaagde combi
-
Was weer een potje zeg. Beauty van Ziyech..3-0 wel zeer geflatteerd , tot aan de 2-0 was Valencia m.u.v. de eerste 10minuten een stuk beter, feller.
Het leek wel een potje FIFA waarbij het onmogelijk is om te scoren en elke bal er niet in gaat..Gelukkig hebben we gewonnen, nu thuis nog een keertje winnen van Chelsea en we zijn al zo goed als door..Al gaan we nog 4 hele zware wedstrijden krijgen (Lille uit is ook niet zomaar gewonnen..)Ik ben benieuwd wat de Nederlandse clubs vanavond laten zien..Man United in het CARS JEANS Stadion op een slechte kunstgrasmat..Dit moet wel als een hele erge degradatie voelen voor United..een dinsdagavond in de League Cup uit bij York City heeft meer charme..Des te meer reden voor AZ om de huid duur te verkopen en Stengs/Boadu zich in de schijnwerper kunnen spelen.
Feyenoord thuis tegen Porto..kan gewoon een gelijkspel worden..al is de kans groter dat het 0-2 word..
PSV speelt weer een wedstrijd in Noorwegen tegen het altijd stugge Rosenborg..moet lukken mits ze er voor gaan.Voorspelling : 5 punten (1 winst, 2 gelijk) voor de NL clubs.
-
@l-r-van-kessel_nl Ik zie Ajax niet winnen van Chelsea, ook niet thuis. Gelijkspelletje is de max. Chelsea is nu weer op volle krachten. Lille uit zie ik Ajax wel winnen
Lol dat Feyenoord ook. Echt typisch dat ze vandaag weer hebben verloren.
-
We gaan het zien aankomende week, op Ajax-Chelsea durf ik mn geld ook niet in te zetten, ga er zeker niet van uit dat ze even winnen.
Ik doelde erop dat , indien Ajax wint ze heel dichtbij overwintering in de CL zijn. Met een gelijkspel ben ik echter al tevreden, ik hoop dat Lille punten bij Valencia kan afsnoepen. Gelijkspel daar zou ook mooi zijn. -
@L-R-van-kessel_NL Pfff Kante nog steeds blessa. Sws echt bizar al die blessures dit seizoen bij Chelsea. 4 spelers geblesseerd teruggekeerd gewoon van interlands. Dat vergroot wel de kansen op een gelijkspel. Both to score lijkt me meer iets om geld op te zetten. Heb daar dit seizoen echt al veel mee verdient op Chelsea wedstrijden. Vaak wel een leuke odd. Chelsea scoort makkelijk en kan nooit een clean sheet pakken.
-
AZ heeft gelukkig de eer gered voor Nederland.
Ajax speelde slordig , te late wissels door EtH, pech met de var , Chelsea verdiend gewonnen (Ik voelde het al aankomen tijdens het verloop van de wedstrijd).
Feyenoord was dramatisch en anti-reclame voor het Nederlands voetbal in Europa.
PSV had meer moeten doen dan dit zaadloze gelijkspel..
Gelukkig speelde Valencia nog gelijk tegen Lille, goed uitgangspunt voor Ajax.
-
Zat nog redelijk in de buurt met mijn voorspelling. Both to score niet meer gespeeld though, de odd was te slecht. Chelsea to win was @3,25 dus te mooi om geen gokje te wagen. Hopelijk heeft Ziyech zijn enkels niet gebroken na die gekke uitkapbeweging van Tomori. Zouma ook een van zijn beste wedstrijden gespeeld opeens
-
Gaat morgen easy win voor Chelsea worden denk ik. Zie Chelsea er wel 3 maken tegen Ajax.
-
Ik vrees ook dat het een lastig avondje zal gaan worden. Al speelde Chelsea nou ook niet heel geweldig in Amsterdam. Ze werden in ieder geval niet weggespeeld. De kansen die Ajax gaat krijgen, zullen er nu wel in moeten vliegen.
-
Wauw deze zag ik niet aankomen. Jammer dat Azpi's goal werd afgekeurd. Alonso hoef ik ook nooit meer te zien. Waardeloze speler. Lekker Reece James opstellen, echt een beest op rechtsback. Azpi dan maar lb.
-
Krankzinnige pot inderdaad. Ajax heeft hier wel bewezen dat het elk Europees top team kan verslaan. Chelsea werd helemaal zoek gespeeld de eerste helft. Balen van de twee rode kaarten, maar is ook een beetje hun eigen schuld. Veltman moet in de eerste helft die overtreding aan de zijlijn helemaal niet maken en Blind moet gewoon op zijn poten blijven staan en niet die tackle inzetten. Abraham liep naar de zijkant, waar Mazraoui nog stond en Veltman was er ook nog. Totaal onnodig dus om daar een sliding in te zetten.
-
Ajax mag wel een dikke schadevergoeding claimen bij de Uefa als we niet doorgaan door het Rocchi schandaal
-
@FC-Eddie_NL Wel zuur dat Ajax die 2 de volgende wedstrijd ook mist. Zie Chelsea en Ajax graag allebei doorgaan. Martinez, Promes en Onana staan ook al op scherp.
-
@SIRclitjeslikker_NL De Uefa kan er toch ook niks aan doen dat Ajax ordinair heeft staan schoppen?