Voetbal: Champions League & Europa League

• Leuke overwinning van Gent op Wolfsburg. Had ik nooit verwacht.

• Moderator NL

Ajax laat het zien in Turijn, Madrid, Londen, Munchen, Lissabon, Valencia, Athene..Iets wat we jaren geleden alleen voor mogelijk hielden op FIFA..

Nu door arbitrale dwaling, domme pech en Veltman de 1-4 uit handen gegeven..Dan is het met 9 man nog een puike prestatie tegen 14 man.

Als je dan ziet hoe PSV gisteren weer Nederland te schande zet..Feyenoord kan gewoon niet beter daarvan ben ik al blij dat ze een puntje (0,2) hebben gepakt.
    AZ laat weer zien over kwaliteit te beschikken, mooi resultaat van de Alkmaarders.

Duel tegen Valencia word cruciaal dalijk..

• Eigenlijk heb ik helemaal niks met Feyenoord maar Advocaat gun ik toch wel succes. Zou leuk zijn als ie nog een gekke stunt voor elkaar krijgt en Fey Europees laat overwinteren. Het geld wat ze verdienen, verspillen ze toch wel

• Moderator NL

Ik heb alleen de samenvatting gezien, maar zelfs dan is het een genot om naar AZ te kijken. Die moeten wel kunnen overwinteren. Hopelijk weet PSV zich te herpakken, want het moet toch wel in staat zijn om de knock-out fase te halen in deze poule? Voor Feyenoord vrees ik het ergste, want die ploeg heeft gewoonweg niet de kwaliteit om het Europees goed te doen.

Log in to reply