Voetbal: Champions League & Europa League
-
Inter zie ik deze prijs wel pakken, de selectie daar kan ook makkelijk het dubbele schema aan.
Arsenal komt gewoonweg kwaliteit te kort, United kan zich er wel op gaan focussen al gun ik het ze totaal niet. Tenzij wij ze met Ajax tegenkomen in de finale en revance nemen op de verloren finale in Stockholm.
Getafe is wel een stugge ploeg om tegen te spelen voor ons, had liever Rangers gezien.
Volgende ronde graag de winnaar van Kopenhagen-Celtic.
-
@L-R-van-kessel_NL Je vergat Lukaku.
-
@L-R-van-kessel_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Inter zie ik deze prijs wel pakken, de selectie daar kan ook makkelijk het dubbele schema aan.
Arsenal komt gewoonweg kwaliteit te kort, United kan zich er wel op gaan focussen al gun ik het ze totaal niet. Tenzij wij ze met Ajax tegenkomen in de finale en revance nemen op de verloren finale in Stockholm.
Getafe is wel een stugge ploeg om tegen te spelen voor ons, had liever Rangers gezien.
Volgende ronde graag de winnaar van Kopenhagen-Celtic.
Ik zie het echtniet gebeuren dat Inter ver komt. Sevilla zie ik wel minimaal halve finale pakken, nemen het altijd wel serieus
-
Niet? Inter kan makkelijk voor 2 prijzen spelen, lukt Juve ook.
Martinez is echt on fire..
Al is de loting ook alles bepalend natuurlijk..
-
@L-R-van-kessel_NL vind je echt dat Juve te vergelijken is met Inter? Juventus brengt bij 2 blessures op dezelfde posities doodleuk een speler van 80 miljoen binnen en heeft alsnog een prima optie voor die positie op de banken. Een Rabiot zit gewoon op de bank bij Juve. Zelfs een Dybala zit regelmatig op de bank. Juventus heeft een zoveel bredere selectie.
-
hij bedoelt wrs met het team dat nu speelt (en dat vind ik idd bijna even goed als dat van Juve als er niemand uitvalt)
-
@M-A-N-O-_NL ik zie Conte niet het sterkste team opstellen in de EL itt bv Sevilla
-
dat is waar, zolang ze in de running blijven voor het kampioenschap geven ze daar wrs voorlopig de voorkeur aan
-
@M-A-N-O-_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
hij bedoelt wrs met het team dat nu speelt (en dat vind ik idd bijna even goed als dat van Juve als er niemand uitvalt)
Sowee drie likes gek
-
@Scheeftand_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
@M-A-N-O-_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Sowee drie likes gek
ik ga je inhalen
-
Heb ik ergens meer?
-
@Scheeftand_NL ik zie dat jouw meest gelikete post er 3 heeft.
-
Inmiddels 4
-
Yessss
-
@M-A-N-O-_NL precies, daarom zie ik ze niet ver komen. EL is nou ook weer niet zo speciaal. Voor het CL plekje hoeven ze het niet te doen. De kans om de Serie A te winnen komt er wss niet snel meer
-
@Scheeftand_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Heb ik ergens meer?
ik bedoel in totaal he
-
Ajax speelt echt reteslecht.
-
Vrees dat we niks te zoeken hebben in de Europa League
-
Vrees het ook ja.
-
Wat een deceptie