Voetbal: Champions League & Europa League
-
Alles heeft een prijs..€450,00 ?
Liverpool flikt het wel gewoon weer zeg, wat een knappe prestatie!
Mocht Ajax doorgaan vanavond dan is de finale sowieso verloren..Dit Liverpool verdiend de cup met de grote oren..
Al speelt Ajax de finale tegen Liverpool en komen we met 2-0 voor in de eerste helft, knokt dit Liverpool zich in de blessuretijd nog zelfs terug naar een overwinning..
-
Vreselijk voor Ajax. In de laatste seconden alsnog eruit gaan... Al schat ik de kansen voor Liverpool nu wel hoger in.
-
@furrax_nl
Geen woorden voor..op zo'n manier verliezen is gewoon pijnlijk..
Verlies je de wedstrijd in het begin vd wedstrijd al, is het vervelend maar bij lange na niet zo zuur als dit. Dit geeft nog wel een serieuze mentale tik...
2-0 voor en toch 2-3 verliezen..geen woorden voor..Al mogen we trots zijn dat we er zo dichtbij geweest zijn..
Voor Liverpool denk ik eerder dat de kansen geslonken zijn..Ik hoop ook zeker dat Spurs van Liverpool wint..Omdat ik in Engeland de Spurs aanhang + het feit dat Ajax dan ook door de winnaar is uitgeschakeld..
WZAWZDB!
-
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Al speelt Ajax de finale tegen Liverpool en komen we met 2-0 voor in de eerste helft, knokt dit Liverpool zich in de blessuretijd nog zelfs terug naar een overwinning..
Omdat je juist op je donkerste dagen een beetje zelfspot moet hebben: Spurs ook.
Verder vooral heel trots op Ajax. Zowel weerstand bieden aan een team als de Spurs is niet niks. De focus herpakken tegen Utrecht en De Graafschap en we hebben gewoon een topseizoen gedraaid.
-
Nu ik die post terugzie is het wel heel dubbel dat ik dat net voor de wedstrijd zo heb gepost..
Vrij jammer dat we een dubbele Engelse finale hebben..Had ook graag Frankfurt de finale zien halen.
-
@l-r-van-kessel_nl Engeland heeft geschiedenis geschreven. Het is niet eerder een land geweest waar 2 clubs hetzelfde land in 2 finales van 2 toernooien zitten
-
@yassin-mansousri_nl
Geschiedenis schrijven hoeft niet altijd iets positiefs te zijn.. -
Hoogtepunt van de finale was toch echt de 20e minuut...
Virgil MotM, de eerste Nederlander sinds Robben.
Saaie wedstrijd verder, onterechte pingel in mijn ogen. Liverpool de verdiende winnaar.
EL verdiend gewonnen door Chelski..Super Cup Liverpool-Chelsea word dan wel weer een mooie wedstrijd (Al was Spurs-Arsenal ook een geweldige kraker geweest..)
Nieuwe ronde en nieuwe kansen vanaf volgende maand..
-
Nieuwe ronde nieuwe kansen..
De voorrondes zijn inmiddels weer begonnen..PSV moet tegen het ongelukkige Basel, Ajax hoort pas later tegen wie zij het moeten opnemen..
Lukt het een stuntploeg zich misschien te kwalificeren voor de poulefase? Ik acht de kans zeer klein..
- Oud EL finalist Dnjepr Dnjeprtrovsk(O.i.d.) is opgehouden te bestaan, de club is de afgelopen 2 seizoenen op rij gedegradeerd in Oekraïne.
-
Atalanta Bergamo heeft al gestunt en zit direct in de poule-fase. Istanbul Besaksehir en Krasnodar zouden het ook zomaar kunnen halen. Feronikeli en F91 Dudelange gok ik van niet.
-
Dudelange , mooi club heb er bijna nog voor gevoetbald in het verleden..
Raakte vorig jaar toch echt tot de groepsfase van de EL
-
Daar zit nu een Belgische trainer.
-
De loting gaat zo beginnen!
-
Ajax - Paok hoe verrassend weer..
PSV heeft mooiere vooruitzichten..al komt het aardig overeen met het niveau van tegenstand wat Ajax vorig jaar in de voorrondes had (Graz/Luik/Kiev). Basel en Lask Lins moeten te doen zijn.
Feyenoord mag naar het Oostblok, Qabala gaan ze het nog lastig mee hebben..al ben ik bang dat Feyenoord het zelfs lastig heeft met die Georgiërs..
AZ mag weer lastig naar Oekraine, ik hoop dat AZ het op de rit heeft, ze verrassen meestal positief..
Utrecht maakt nog kans in de eerste ronde, dan erna word het weer een ander verhaal..
-
Iemand trouwens enig idee waarom ik Young Boys (kampioen van Zwitserland afgelopen jaar) NERGENS tegenkom in de loting?
Zowel voor de EL als CL niet?
Zijn zij uitgesloten, is er iets anders met het Zwitserse ticket gebeurd? Aangezien Basel de league route bewandelt (want 2e geworden)
Had Young Boys de champions route moete bewandelen (want kampioen afgelopen jaar.)Ik kan er 0 van terugvinden met een beetje googlen en stats bekijken..
-
@l-r-van-kessel_nl Het zou zomaar kunnen dat ze pas in de Play-off komen, waarvan de loting nog bekend moet worden. We zullen zien
-
@yassin-mansousri_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
@l-r-van-kessel_nl Het zou zomaar kunnen dat ze pas in de Play-off komen, waarvan de loting nog bekend moet worden. We zullen zien
Komen er inderdaad maar bij in de volgende ronde samen met Slavia Praag.
-
Ja, je zou het bijna vergeten omdat Ajax het zo fantastisch gedaan heeft, maar de Tsjechische en Zwitserse competitie staan hoger aangeschreven dan de Nederlandse.Ik heb Ajax nog wel hoger zitten dan Young Boys, maar je zag gisteren bijv dat als de nummers 2 tegen elkaar spelen dat het ongeveer hetzelfde kaliber is en ik denk dat het voor onze nrs 3-5 gewoon een dikke nederlaag wordt tegen een Zwitsers team met dezelfde klassering.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Oekraine
2 Nederlandse clubs in de CL. Feyenoord, AZ, en Utrecht acht ik volstrekt kansloos
-
@sirclitjeslikker_nl said in Voetbal: Champions League & Europa League:
de Tsjechische en Zwitserse competitie staan hoger aangeschreven dan de Nederlandse.Ik heb Ajax nog wel hoger zitten dan Young Boys, maar je zag gisteren bijv dat als de nummers 2 tegen elkaar spelen dat het ongeveer hetzelfde kaliber is en ik denk dat het voor onze nrs 3-5 gewoon een dikke nederlaag wordt tegen een Zwitsers team met dezelfde klassering.
Je hebt gelijk, ik keek bij de verkeerde Uefa ranking voor het jaar erop..
8 Belgium 9.600 7.400 12.500 2.600 7.800 39.900 5
9 Ukraine 10.000 9.800 5.500 8.000 5.600 38.900 5
10 Turkey 6.000 6.600 9.700 6.800 5.500 34.600 5
11 Netherlands 6.083 5.750 9.100 2.900 8.600 32.433 5
12 Austria 4.125 3.800 7.375 9.750 6.200 31.250 5
13 Czech Republic 3.875 7.300 5.500 5.500 6.500 28.675 5
14 Greece 6.200 5.400 5.800 5.100 5.100 27.600 5
15 Croatia 6.875 4.500 5.125 5.125 5.750 27.375 4
16 Denmark 2.900 5.500 8.500 5.250 4.875 27.025 4
17 Switzerland 6.900 5.300 4.300 6.500 3.900 26.900 5Die Zwitsers zijn wel even hard naar beneden geduikeld..Zo van een Alp geflikkerd..