Voetbal: Champions League & Europa League
-
Komt een heerlijk weekje aan
Chelsea - Lille 3-0
020 - Valencia 1-2
Manchester United - AZ 0-2
AZ - 020 3-0 -
Haha, blijf lekker dromen Robbie
Ik denk dat AZ er niet aan te pas gaat komen tegen United (toch weer een paar niveautjes hoger) en Ajax pakt een moeizame overwinning op Valencia.
-
@Robbiebb_NL Daar duim ik voor AZ. Alleen winnen van United gaat een uitdaging worden. Al heeft Feyenoord hun ooit verslagen door de goal van Vilhena
-
Wat een ongelooflijk teleurstellende avond is het geworden. Vanaf de 70e minuut had ik er geen enkele vertrouwen meer in. Ajax speelde zonder dat ze eigenlijk wisten waar ze mee bezig waren en dan komt er nog een bak frustratie overheen. Te triest voor woorden dat je niet minimaal een punt kan pakken tegen een gemankeerd Valencia. Nu maar de Europa League gaan winnen. Hopelijk dat Promes zondag kan spelen, want anders gaat AZ wél gewoon met 3-0 winnen.
-
Diep diep diep diep diep triest. En wederom genaaid door de scheids. Net zoals Chelsea uit. De VAR werkt niet. Die moet afgeschaft worden. De VAR is selectief en volstrekt willekeurig.
-
Ach, was te verwachten he, zie mn voorspellingen
-
Van Valencia verliezen kan. Het heeft vooral tegen Chelsea niet meegezeten. Dat was uiteindelijk toch duidelijk het zwakke broertje in de driestrijd en zij hebben niks te zoeken in de Champions League.
Erg sterk deelnemersveld weer in de EL. Zou mooi zijn als we daar in ieder geval de kwart/halve finale halen. Als we daar vervolgens een Benfica, Arsenal, Roma, Inter, Lazio of United treffen denk ik dat die affiches alle kanten op kunnen.
-
Waar ik bang voor was werd werkelijkheid..Die Veltman die weer staat te prutsen..je wenst niet snel iemand een ernstige blessure toe maar ik vermoed dat er genoeg mensen zijn die hem dat als kerstcadeau gunnen..
Al is EtH daar ook verantwoordelijk voor door hem op te stellen..
Aanvallend brachten we niet veel, al hadden we ook veel beter met de kansen om moeten gaan die wij wel hadden.Je word alleen niet door deze wedstrijd uitgeschakeld maar 2x tegen Chelsea omdat je genaaid werd..Zeer spijtig dit.
De Europa League heeft ook een serieus deelnemersveld met de CL clubs die zijn afgevallen natuurlijk.
Ajax
Inter (Martinez is sowieso on fire)
Salzburg (Revance voor ons van een aantal jaar geleden)
Benfica (Revance van vorig jaar voor de Portugayzen)
Sjachtar (Altijd lastig)
Leverkussen (Interessant met Bosz)Man United
Arsenal
Sevilla
Arsenal
Frankfurt
Porto
AS Roma
BMGZo heb je bij elkaar al 14 clubs die allemaal van elkaar kunnen winnen.
Puur naar selectie kijken is een finale Inter/United/Roma/Ajax/Benfica best mogelijk.
Sevilla/Arsenal/Leverkussen als outsiders..
Vermoedelijk krijg je nog ergens voor de finale de 'standaard'wedstrijd Man U- Roma (Zoals normaal jaarlijks in de CL knock-out fase was.
-
Drama weer gisteravond. Vooral PSV. Feyenoord speelde een goede wedstrijd maar helaas geen resultaat...
-
Klopt. Wij zijn wat verwend vorig jaar, maar als je hier de kwartfinale haalt sta je ook gewoon tussen een mooi rijtje clubs. En in het licht van onze Europese prestaties van 2000-2020 is dat dan ook gewoon 1 vd 5 beste campannges in 20 jaar.
Als wij twee rondes overleven kunnen wij al redelijk trots zijn. Dan is er misschien wel meer mogelijk en behaal je ook flink wat punten om structureel in pot 2 terecht te komen bij de CL loting.
-
@L-R-van-kessel_NL inter ligt er binnen no time uit. Hebben smalle selectie en kunnen kampioen in serie a worden. Arsenal zie ik het we serieus nemen aangezien die geen kans meer op top 4 hebben. Voor Man U is het ook de makkelijkste weg naar CL
-
Pittige loting, Getafe. Al zaten er wel meer goede tegenstanders bij de ongeplaatste teams. Je moet het tegen dit soort tegenstanders toch waarmaken als je bij de subtop van Europa wilt horen.
-
Inter zie ik deze prijs wel pakken, de selectie daar kan ook makkelijk het dubbele schema aan.
Arsenal komt gewoonweg kwaliteit te kort, United kan zich er wel op gaan focussen al gun ik het ze totaal niet. Tenzij wij ze met Ajax tegenkomen in de finale en revance nemen op de verloren finale in Stockholm.
Getafe is wel een stugge ploeg om tegen te spelen voor ons, had liever Rangers gezien.
Volgende ronde graag de winnaar van Kopenhagen-Celtic.
-
@L-R-van-kessel_NL Je vergat Lukaku.
-
@L-R-van-kessel_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
Inter zie ik deze prijs wel pakken, de selectie daar kan ook makkelijk het dubbele schema aan.
Arsenal komt gewoonweg kwaliteit te kort, United kan zich er wel op gaan focussen al gun ik het ze totaal niet. Tenzij wij ze met Ajax tegenkomen in de finale en revance nemen op de verloren finale in Stockholm.
Getafe is wel een stugge ploeg om tegen te spelen voor ons, had liever Rangers gezien.
Volgende ronde graag de winnaar van Kopenhagen-Celtic.
Ik zie het echtniet gebeuren dat Inter ver komt. Sevilla zie ik wel minimaal halve finale pakken, nemen het altijd wel serieus
-
Niet? Inter kan makkelijk voor 2 prijzen spelen, lukt Juve ook.
Martinez is echt on fire..
Al is de loting ook alles bepalend natuurlijk..
-
@L-R-van-kessel_NL vind je echt dat Juve te vergelijken is met Inter? Juventus brengt bij 2 blessures op dezelfde posities doodleuk een speler van 80 miljoen binnen en heeft alsnog een prima optie voor die positie op de banken. Een Rabiot zit gewoon op de bank bij Juve. Zelfs een Dybala zit regelmatig op de bank. Juventus heeft een zoveel bredere selectie.
-
hij bedoelt wrs met het team dat nu speelt (en dat vind ik idd bijna even goed als dat van Juve als er niemand uitvalt)
-
@M-A-N-O-_NL ik zie Conte niet het sterkste team opstellen in de EL itt bv Sevilla
-
dat is waar, zolang ze in de running blijven voor het kampioenschap geven ze daar wrs voorlopig de voorkeur aan