Voetbal: Champions League & Europa League
-
Fijn dat psv het niet gered heeft!
Erg zielig hoe de bus van de Rangers ontvangen werd. Zo'n trieste club als psv hoort ook gewoon niet in de Champions League thuis.
-
@sirclitjeslikker_nl Ja PSV heeft zich op meerdere vlakken van een trieste (al dan niet bekende) Calimero kanten laten zien.
- De spelersbus is sowieso triest
- Het interview met Veerman achteraf, die het onverdiend vond obv 2 wedstrijden dat Rangers door is. Is hij PSV-Monaco vergeten?
- Geld gespendeerd o.b.v. CL in de begroting, benieuwd wat voor constructie er nu weer wordt verzonnen om dat 'wit te wassen'.
PSV in de EL is al met al het beste voor het NL voetbal, lekker 3e laten worden in de poule en dan ver komen in de Conference League is het beste wat hen kan overkomen.
-
De loting is bekend,.
Ajax zit in poule A met Liverpool, Napoli & de Rangers. Qua tegenstanders mooie clubs met prachtige stadions en superfans.
Ik zie zeker mogelijkheden om 2e te worden in deze poule.Poules B,D,F & G (Zonder REAL en City gezien) eerder Europa League poules en zijn het kijken niet waar.
Aan de andere kant worden wij met zn alleen weer beloond met poules C & H (en uiteraard poule A).
Bayern , Barca , Inter in één poule is om je vingers bij af te likken , poule H met PSG, Juve en Benfica wordt er ook één om in de gaten te houden. Benfica kan hier makkelijk Juve uitschakelen.De EL en Conf.L loting ga ik hier verder niet uitlichten omdat dat toch allemaal mindere potjes zijn, al ben ik uiteraard wel benieuwd naar jullie mening daarover
-
Kunnen komende week weer volop voetbal kijken op niveau (hoop ik).
Meeste kanalen zijn om te huilen, dus ben blij dat er weer wat interessante wedstrijden aankomen
-
-
Iemand nog wat toto tips op deze potjes?
-
@l-r-van-kessel_nl Feyenoord wint
-
@l-r-van-kessel_nl Barca wint
-
@niekpro2005_60_nl fout
-
Knappe prestatie van Brugge!
Ajax daar in tegen was weer een drama en dan vooral Blind.Schreuder exit!
-
@l-r-van-kessel_nl Oeh dat lijkt niet echt een gelukkig huwelijk te zijn he.
-
Zeker. Wel een portie geluk en een goeie keeper, maar de volgende ronde is een feit.
-
De loting is inmiddels geweest :
RB Leipzig - Manchester City
Club Brugge - Benfica
Liverpool - Real Madrid
AC Milan - Tottenham Hotspur
Eintracht Frankfurt - Napoli
Borussia Dortmund - Chelsea
Internazionale - FC Porto
Paris Saint-Germain - Bayern MünchenAan de hand van de loting zie ik de volgende clubs doorgaan :
City
Benfica
Real Madrid
AC Milan
Napoli
Chelsea
Inter
BayernIn de Europa League hebben we nog de topper United-Barca.
Ajax en PSV hebben redelijk eenvoudig geloot met Union en Sevilla.
Grootste kanshebbers voor de Europa League zijn in mijn ogen : Villareal, Sporting Lissabon , Arsenal en de winnaar van Barca/United. -
@L-R-van-kessel_NL Eens, ik twijfel alleen of het wisselvallige Chelsea sterk genoeg is..
-
We gaan weer beginnen. Paar top affiches hoor
-
@Patje-Miltie_NL
AC Milan - Spurs verwacht ik inmiddels door de crisis in Milan toch winst voor de Spurs.
Chelsea zie ik inmiddels ook niet meer doorgaan.Real treft een zwalkend Liverpool
PSG-Bayern is ook een wedstrijd van 2 toppers die niet in vorm zijn, zeer benieuw hoe dit gaat in de CL.
Ik zag enige tijd geleden een bericht voorbij komen van iemand die vanaf 2015 10jaar in de toekomst de CL winnaar voorspelde en tot nu toe goed zat bij ieder seizoen, echter voor dit jaar staat daar Napoli op. Maar als ik zie hoe bepaalde topclubs hopeloos uit vorm zijn moet dit nog echt mogelijk zijn ook.
Voor volgend seizoen Arsenal.. Mocht Napoli echt de CL winnen dan weet ik op wie ik mijn geld zet voor volgend seizoen -
De crisis zal groter worden in Parijs, zeker wanneer zij in Munchen niet weten te winnen.
Spurs geef ik thuis nog zeker kans tegen AC Milan, al vind ik het persoonlijk (ondanks dat ik de Spurs aanhang) mooi als AC Milan als traditionele club toch weet door te gaan naar de volgende ronde. Potje AC Milan - Real Madrid is er wel één om je vingers qua namen bij af te likken natuurlijk. -
@L-R-van-kessel_NL En ik zal er geen minuut wakker van liggen, ik heb niets met Bayern maar dit vind ik wel prettig hoor hahaha
AC Milan is idd mooi maar dat is puur een beetje vanweg het tijdperk met Van Basten en co.
-
@Patje-Miltie_NL Dat tijdperk begon het bij maar toch ook zeker de tijd van Shevchenko, Gatusso, Nesta, Seedorf en Kaka
Uiteraard Maldini maar die was bij beide periodes betrokken. -
@L-R-van-kessel_NL Dat was idd ook een mooie generatie!