Voetbal: Champions League & Europa League
-
@JAY-ZO Waarom? PSG heeft hier niks te zoeken.
-
@Cutters-Choice_NL Intermilan heeft zowel een goede aanval als een goede verdediging.
-
Ik hoop dat Inter het wint, PSG speelt wel leuker voetbal, maar ik heb altijd een zwak voor Italiaanse clubs
-
Maar eerst vanavond de EL finale tussen de gevallen grootmachten Man United & Spurs.
Wat zijn jullie verwachtingen hierover?Zelf ben ik bang voor een hele slechte verdedigende pot voetbal van beide clubs. Het is hopen op een bevlieging van Son of Fernandes. Nog schandaliger is dat een van de volgende clubs CL speelt aankomend seizoen na zo'n historisch slecht seizoen.
Spurs heeft in jaren al geen echte prijs gewonnen en ben zelf altijd wel een Spurs fan geweest maar dat is wel aardig afgezwakt de afgelopen jaren. United heb ik altijd een zwak voor gehad en verdiend het in mijn ogen dan ook meer. -
Vergeten erbij te zetten.
Verwachte uitslag:
0-0 na 90 min
1-1 in de verlenging
Strafschoppen, helaas mist v/d Ven om het toch een klassiek Nederlands tintje te geven. -
-
Had 2-1 voor Tottenham gezet hier. Eigenlijk best knap na zo'n lelijk seizoen alsnog de EL winnen en sinds 41 jaar nog eens een prijs.
-
-
Yid Army! Toch nog een semi hoofdrol voor van der Ven.
-
4 vogels in de UK die een prijs hebben gewonnen dit jaar.
Spurs
Newcastle
Crystal Palace
Liverpool