Voetbal: De buitenlandse competities
-
Lol @Furrax_NL jij wil Conte zien. Nee doe dan maar Mourinho weer terug.
-
@bringdaruckus_nl said in Primera División:
Lol @Furrax_NL jij wil Conte zien. Nee doe dan maar Mourinho weer terug.
Liever Mou dan Conte, maar is kiezen tussen de pest of cholera.
Hoedanook, ik geef hem een eerlijke kans. Zolang hij ons niet naait zoals Utd -
Serieus? Conte speelt nog verdedigender dan Mourinho. Hij presteert het om tegen een degradatiekandidaat met een spits te spelen
-
@scheeftand_nl said in Primera División:
De allerbeste voetballer aller tijden gaat ook dit jaar weer de treble winnen.
Wie disliket dit???? FC Barcelona gaat dit jaar landskampioen worden, de Copa Del Rey winnen en de Champions League winnen hoezo dislike je dat
-
De allerbeste voetballer aller tijden gaat ook dit jaar weer de treble winnen.
Wie disliket dit???? FC Barcelona gaat dit jaar landskampioen worden, de Copa Del Rey winnen en de Champions League winnen hoezo dislike je dat
Ik UCL wordt hem niet denk ik. Maar kan wel gewoon, zeker als de andere kanshebbers er aan dit tempo uit blijven gaan.
-
@bringdaruckus_nl Mourinho hebben we al gehad. Mourinho gooide toen Casillas eruit voor een lul als Lopez. Bedankt maar nee. Courtois en Bale mogen er anders nu wel uit.
-
@furrax_nl said in Primera División:
@bringdaruckus_nl Mourinho hebben we al gehad. Mourinho gooide toen Casillas eruit voor een lul als Lopez. Bedankt maar nee. Courtois en Bale mogen er anders nu wel uit.
Tja Casillas vond ik gewoon terecht. Conte heeft vaak moeite met zuid-amerikanen. Alleen om die reden al moet hij ver weg blijven van Spaanse clubs
-
@furrax_nl said in Primera División:
Waarom Bale? Als hij eens wat meer vertrouwen kreeg vanwege de fans zou hij mss beter presteren. Bale is een klasse voetballer, hoe hij telkens aangepakt wordt door de fans vind ik persoonlijk beschamend.
-
@dikketuur_nl Omdat je niet op Bale kan bouwen. 3 wedstrijden basis en meneer is weer blessa
-
@bringdaruckus_nl said in Primera División:
@dikketuur_nl Omdat je niet op Bale kan bouwen. 3 wedstrijden basis en meneer is weer blessa
Klopt, is jammer. Dat speelt zeker mee, maar het is ook een kwestie van vertrouwen.
-
@dikketuur_nl Bale houdt al 4 seizoen de medische staf van Real volop bezig. Vind dat het wel klaar mag zijn. Zo speler kan je toch niet meer vertrouwen.
-
100 miljoen
-
In het SKHF Café liet ik al doorschemeren dat ik gemengde gevoelens heb bij de aanstelling van José Mourinho en daar blijf ik voorlopig bij.
Afgaande op de wedstrijd van afgelopen dinsdag tegen Ajax lijkt het verbeteren van de verdediging één van de meest urgente verbeterpunten. Op korte termijn denk ik dat José Mourinho dat zeker kan realiseren. Daar krijgt hij ongetwijfeld ook enige ruimte voor gezien het feit dat Real Madrid geen prijs meer kan pakken.
Voor volgend seizoen voorzie ik echter wel een probleem. De selectie moet verjongd worden en opnieuw opgebouwd worden. Het verleden wijst naar mijn mening uit dat dat niet de sterkste kant van de Portugees is. Bij Manchester United liet hij immers ook een puinhoop achter. Om eens een gekke naam in de groep te gooien, Louis van Gaal.
-
Frank de Boer is ook goed begonnen in Amerika trouwens.
-
Jongens, we hebben een nieuwe koploper.
-
@scheeftand_nl said in Bundesliga:
Jongens, we hebben een nieuwe koploper.
Grote kans dat Bayern München daar ook blijft staan tot het uiteinde.
-
Denk 't ook ja.
-
Ja Frank over de grens is het niet helemaal..misschien dat hij het hierna nog één keer kan proberen bij de Rangers als Gerrard daar weggaat, verder geef ik hem een kleine kans.
Bij Ajax zitten we ook niet meer op hem te wachten (Echt geweldig die 4 titels maar verder was het op.)
De prestaties van Bosz & ten Hag hebben ons wel verwend.. -
Helemaal eens met jouw visie, @L-R-van-kessel_NL.
Buiten Nederland heeft Frank de Boer nu de nodige kansen gekregen om zichzelf te bewijzen. Geen enkele combinatie lijkt te slagen. Op deze manier vergeten de meeste clubs hem wel.
-
Hoe is het OSM uitje naar Dortmund geweest of is er niemand van het forum bij aanwezig geweest?
Vanaf aankomend seizoen hebben we wel als het goed is HSV weer terug op het nest waar het thuishoort.