Voetbal: De buitenlandse competities
-
Ik gun Dortmund de titel wel.
-
@furrax_nl said in Bundesliga:
Ik gun Dortmund de titel wel.
Ik ook. Maar ze doen zichzelf de das om op deze manier. Ik vrees dat het gewoon weer Bayern zal gaan worden..
-
Zelfde fiasco met Liverpool op dit moment.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Bundesliga:
Het hele forum doorgespit voor het Bundesliga topic? Of stond dit vanwege alle rust na ruim een jaar gewoon op pagina 2?
Tsja, Bayern mag het best een jaar niet worden voor de overige fans. Uit mn hoofd (te lui om te op te zoeken) was het kampioenschap van Kaiserslauteren in 98/99/00 een mooie, gepromoveerd van 2e Bundesliga direct kampioen geworden.
Dit jaar zal Bayern alsnog aan het langste eind trekken vermoed ik, zolang Hoffenheim en Leipzig het maar niet worden.
Dordtmund, BMG, Hertha gun ik het daarbij weer wel..of Leverkussen alleen begint Bosz met een te grote achterstand.Stuttgart werd het een aantal jaar geleden ook nog, net als Bremen in een ver verleden ook nog met Ailtion, Diego en die gekke keeper die inmiddels worstelaar is geworden. Mooie shirts van kappa toen ook met groen en oranje!
Bundesliga heerlijke competitie na de Premier League toch de meeste aansprekende qua voetbal!
Bundesliga boeit me echt niks maar ik zou het wel lachen vinden als Leipzig een keer kampioen zou worden. Worden alle teams en hun fans helemaal gek
-
Borussia Dortmund heeft het wel weer eens flink laten afweten, dit keer tegen degradatiekandidaat FC Augsburg (2-1). Bijzonder zuur is ook het feit, dat Dong-Won Ji beide goals voor de gastheren voor zijn rekening nam; hij stond een tijdje onder contract bij BVB, maar kwam nooit tot een optreden in de hoofdmacht.
Ik heb er echter ook wel vertrouwen in dat Borussia Mönchengladbach vandaag een goed resultaat in eigen huis tegen Bayern München boekt.
-
Vanavond duim ik voor Borussia Mönchengladbach anyway!
Die arrogantie in München komt mij de strot uit, dus ik gun hen de titel niet meer. Wat dat betreft ben ik al gelukkig met het feit dat zij zich op Europees niveau niet meer met de absolute top kunnen meten.
-
@dasfenêtre_nl said in Bundesliga:
Vanavond duim ik voor Borussia Mönchengladbach anyway!
Toch een afgetekende overwinning voor Bayern München.
Ben bang dat het zeer lastig gaat worden voor Borussia Dortmund om landskampioen te worden. Waarschijnlijk wordt de confrontatie tussen beiden teams op 6 april cruciaal. Spijtig genoeg is de wedstrijd in München en dan geef ik BVB toch minder kans dan in eigen huis.
-
Dan gaan we beginnen. Wat vonden jullie van de El Clásico?
-
@yassin-mansousri_nl said in Primera División:
Dan gaan we beginnen. Wat vonden jullie van de El Clásico?
In één woord: GE-WEL-DIG!!!
-
De allerbeste voetballer aller tijden gaat ook dit jaar weer de treble winnen.
-
Zelf heb ik niets gezien van de wedstrijd.
Feit is wel dat Real Madrid het landskampioenschap kan vergeten. Ik zie Atlético Madrid ook niet meer over FC Barcelona springen overigens. Daarmee liggen bekerwinst en het landskampioenschap zeker binnen handbereik voor FC Barcelona. Winst in de Champions League betwijfel ik.
-
-
@dasfenêtre_nl said in Primera División:
Zelf heb ik niets gezien van de wedstrijd.
Feit is wel dat Real Madrid het landskampioenschap kan vergeten. Ik zie Atlético Madrid ook niet meer over FC Barcelona springen overigens. Daarmee liggen bekerwinst en het landskampioenschap zeker binnen handbereik voor FC Barcelona. Winst in de Champions League betwijfel ik.
Eens. Barca zal de dubbel pakken maar UCL zie ik idd ook eerder naar een andere ploeg gaan. Geen idee wie weliswaar, wordt een spannende editie.
-
Mourinho terug naar Real...
Perez, neem ontslag...
-
@furrax_nl Wat een rot man is die man zeg
-
Lol @Furrax_NL jij wil Conte zien. Nee doe dan maar Mourinho weer terug.
-
@bringdaruckus_nl said in Primera División:
Lol @Furrax_NL jij wil Conte zien. Nee doe dan maar Mourinho weer terug.
Liever Mou dan Conte, maar is kiezen tussen de pest of cholera.
Hoedanook, ik geef hem een eerlijke kans. Zolang hij ons niet naait zoals Utd -
Serieus? Conte speelt nog verdedigender dan Mourinho. Hij presteert het om tegen een degradatiekandidaat met een spits te spelen
-
@scheeftand_nl said in Primera División:
Wie disliket dit???? FC Barcelona gaat dit jaar landskampioen worden, de Copa Del Rey winnen en de Champions League winnen hoezo dislike je dat
-
Wie disliket dit???? FC Barcelona gaat dit jaar landskampioen worden, de Copa Del Rey winnen en de Champions League winnen hoezo dislike je dat
Ik UCL wordt hem niet denk ik. Maar kan wel gewoon, zeker als de andere kanshebbers er aan dit tempo uit blijven gaan.