Voetbal: De buitenlandse competities
-
@maricja_NL Ozil heeft al aangegeven zijn salaris te gaan betalen zolang hij bij Arsenal speelt.
Liverpool heeft vermoedelijk geld verdiend met de Toto
Leeds speelt heerlijk ,prachtig dat ze terug zijn.
-
@L-R-van-kessel_NL Vraag me af wat zo mascotte verdient bij Arsenal. Die Rocky van de Denver Nuggets (waar Kroenke ook eigenaar van is) pakt jaarlijks 600.000.
[link text]
(link url)Zijn trouwens best wat mascottes die 6 cijferige cijfers pakken zonder dit soort dingen te doen
-
@bringdaruckus_NL ik las laatst iets van 70k op jaarbasis, is niet heel erg veel voor een man die woont in London, maar zal ongetwijfeld een hoop voorgoed krijgen door de club. Wie wil dat trouwens ook niet, werken voor je favoriete club.
-
@Roytjuh2_NL ah oke. Nja zoveel werkt hij natuurlijk ook niet. Zou er best iets naast kunnen doen als hij dat wil
-
@bringdaruckus_NL Zo'n mascotte is vele malen kleiner dan in de USA. Ik denk dat het maar een klein bedrag is wat zo'n Lucky bij Ajax krijgt..of zelfs het werk van een stagiaire is in Nederland
-
Maar zo'n mascotte is natuurlijk ook gewoon leuk voor de sfeer in het stadion en de supporters. Best kans dat hij idd nog een baantje ernaast heeft.
-
Zondag is het weer tijd voor El Clasico in Camp Nou: Barcelona vs Real Mardrid
Ben benieuwd wat deze wedstrijd gaat brengen. Helaas zonder toeschouwers ivm CoronaOm er alvast even in te komen:
-
@maricja_NL
Kan egt een mooi wedstrijd worden maar kan ook een saai westrijd worden. aangezien beide teams nog niet egt lekker draai je. -
@gepke3_NL Precies dat idd. Uiteraard hoop ik dat we een mooie wedstrijd te zien krijgen. We gaan het zien.
Messi liet eergisteren wel weer een paar keer zien dat hij een fantastische dribbelaar is aan de bal
Real heeft gisteren wel een tik gekregen in de CL. Dat kan ze motiveren of juist nog verder onder druk zetten in aanloop naar deze klassieker. -
Ik voel een ruime zege voor Koeman aankomen..Is wel een toto'tje waard.
-
TOTO
(kopiëren en aanvullen)El Clasico Barcelona - Real Madrid
Maris: 3-1
-
Barça gaat wel winnen maar ik vrees dat het egt een saaie westrijd word
-
Ik denk dat ze elkaar in evenwicht gaan houden.
TOTO
(kopiëren en aanvullen)El Clasico Barcelona - Real Madrid
Erwin: 2-2 -
@FC-Eddie_NL said in Voetbal: De buitenlandse competities:
TOTO
(kopiëren en aanvullen)
El Clasico Barcelona - Real Madrid
Erwin: 2-2
Lorenzo 8-2 -
We hadden het allemaal fout
De competities gaan alweer de laatste maand van dit kalenderjaar in uiteraard zijn er nog niet veel potjes gespeeld maar zijn er nog weinig verrassingen.
Duitsland : (9wedstrijden)
- Bayern
- Leipzig (Dortmund komt er ook nog wel bij)
Engeland (10 wedstrijden)
- Spurs (enigszins verrassend na de slechte resultaten afgelopen seizoen.)
- Liverpool
Italie (9wedstrijden)
- AC Milan (Nog een grotere verrassing dan Spurs, na jarenlang ineensgestort te zijn draait het sinds de komst van Zlatan weer.) Juve heeft een dipje..
2)Inter
Spanje (9/11 wedstrijden)
- Real Sociadad (Goed uitgebalanceerd team, profiteert vd dip bij Real en Barca)
- Atletico (heeft 2 wedstrijden minder dan Sociadad)
Frankrijk (12wedstrijden)
- PSG
- Lille
Belgie (14 wedstrijden)
- Beerschot (Verrassing voor mij, al volg ik de competitie niet)
- Genk
Wie verwachten jullie aan het einde van deze competities allemaal bovenaan en wie zou je graag bovenaan zien?
-
Ajax, Bayern, Inter, Atletico, PSG en Chelsea. Dat zijn de clubs die er toe doen.
-
Bas Dost meteen met een mooi doelpunt bij z'n debuut voor Brugge! Daar gaan we nog plezier aan beleven denk ik.
-
Staat ook op het programma vandaag
-
Het blijft me verbazen dat Utd daar plots op nr 1 staat. Hoe ze daar geraakt zijn na hun zwakke seizoensstart, Joost mag het weten
Liverpool laat het wel wat afweten de laatste weken, laat ons hopen dat we vandaag toch weer kunnen aanknopen met de overwinning, kwestie van de Mancunians niet te veel hoop te geven -
De uitslag had ik (helaas) van te voren goed voorspeld.
Dat United op één staat (City heeft wedstrijd minder en kan er dus overheen) had ik echter niet verwacht, al gun ik het ze wel. Met als sidenote dat Donny wel meer minuten moet gaan maken zeg. Zonde dat die weg zit te kwijnen op de bank daar.
Gisteren had je ook nog Inter-Juve, waarbij Inter Juve even heeft afgestraft (dat zonder Matthijs speelde).