Storing
-
Beste, ik zie nu altijd een storing verschijnen op de OSM app dus heb ik mijn telefoon laten herstellen. Hij was een maand oud. Nieuw mainboard en nieuw moederbord. Echter is die storing er nogsteeds en zie ik hem nergens anders. Kan dat?
-
@furrax_nl
Wat bedoel je precies met storing? Aangezien ik nergens last van heb.
-
Er verschijnt een lichtgrijze fijne streep en verdwijnt ook meteen. Nu nogsteeds en had de app net terug gedownload.
-
Op 1 van mijn vorige mobieltjes heb ik dit niet. Geen idee of het dezelfde versie is.
-
@furrax_nl
Welk besturingssysteem heb je op je telefoon en wat is de versie van OSM?
Heb je al geprobeerd de app te updaten? Ik had het pasgeleden namelijk ook en toen heb ik de app van OSM geupdatet en daarna was het over. -
Beide telefoons hebben OSM-versie 3.4.25.3
Mijn Sony telefoon heeft Android 8.0 en mijn Samsung A9 2018 Android 9.0.Tussen die Sony en de A9 die ik nu gebruik heb ik ook een Note 8 gehad en voor zover ik weet had ik die fout daar ook niet.
-
Furrax, dat lijkt meer een probleem van Hardward dan software. Het kan te wijten zijn aan uw recente celreparatie, iets faalt. Ik denk dat je daar een hardwaretechnicus om kunt vragen en misschien kan hij je een oplossing bieden. Misschien en om de mobiele telefoon opnieuw te repareren
-
@edgaream Telefoon is aangekocht eind februari. Toen als mijn telefoon helemaal leeg was kon ik hem niet meteen opladen. Die fout was er toen al. Nieuwe mainboard en moederbord erin. Als mijn telefoon straks helemaal leeg is en ik kan hem niet meteen opladen is het inderdaad aan mijn telefoon te wijten...
-
Die storing komt nergens anders voor ook.
-
Is het zoiets?
-
Nee. Een fijne lichtgrijze lijn die verschijnt en weer verdwijnt.
-
@furrax_nl Ok, dat gebeurt alleen wanneer u de OSM-app gebruikt, of ook wanneer u andere applicaties gebruikt?
-
@edgaream Voor het moment enkel op OSM.
-
Apple halen!
-
@furrax_nl said in Storing:
@edgaream Telefoon is aangekocht eind februari. Toen als mijn telefoon helemaal leeg was kon ik hem niet meteen opladen. Die fout was er toen al. Nieuwe mainboard en moederbord erin. Als mijn telefoon straks helemaal leeg is en ik kan hem niet meteen opladen is het inderdaad aan mijn telefoon te wijten...
Hoor je niet gewoon een nieuwe te krijgen dan...?
-
@tomruitenbeek_nl Heb hem hersteld via Samsung. Ze komen hem ophalen zelfs. Deze telefoon komt van Belsimpel.nl en daar duurde het 8/10 dagen.
-
Wellicht kun je een video/foto maken zodat het probleem duidelijker is!
-
Ik wil er wel nog aan toevoegen. De reden waarom ik mijn A9 liet ophalen door Samsung om te herstellen is omdat op de dag van aankoop bij lege batterij de telefoon niet ging laden... Pas na een halfuur gaf hij teken van leven. Die fout is echter weg maar die lijn in de OSM app niet. Vreemd is dat dezelfde versie van de OSM app geen lijn vertoont op mijn Sony Xperia XA1 Ultra die ik in 2017 kocht. Daar zit Android 8.0 op. Op de A9 Android 9.0. Zou het iets te maken kunnen hebben met mijn versie van Android? Op mijn Note 8 van vorig jaar had ik die lijn ook niet en komt nu enkel voor in de OSM app op mijn A9. Ik zie op mijn andere apps niks...
-
Kun je even een foto/filmpje maken zoals jij het ziet? Nu is het nog vaag wat echt het probleem is, aangezien het aan je toestel lijkt te liggen. @Furrax_NL
-
Kan geen filmpjes hier posten. Heb onvoldoende rechten... Ik pleur die app wel van mijn telefoon. Probleem opgelost. Ligt echt aan jullie.
Bedankt.