Reizen
-
mee eens, maar ik zou wel veel geven voor wendy's in NL. Beste burgers van alle fastfoodketens
-
@DominicM_NL ja maar Wendy’s is nou juist weer net degene die niet mogelijk is omdat een of andere trieste snackbarhouder in een dorp zijn snackbar zo heeft genoemd. In Wendys zit ook veel variatie. Vind veel van die hamburgertenten zo standaard. Ook geen varierende sides ofzo
-
ja fuck die vent man
-
@DominicM_NL eens, alsof er in zijn dorp een wendys komt. Maar Bubba Gump mag echt komen samen met WEndy’s
-
@DominicM_NL trouwens, aangezien je het de vorige x een enorme fout noemde dat je geen eten hebt meegenomen. Wat heb je deze x allemaal naar Nederland meegenomen?
-
o shit, niks
-
@DominicM_NL wrm niet man. Sprak niks je aan ofzo?
-
niet aan gedacht, laatste dag was chaos. Was al blij dat m'n koffer dicht ging
-
@DominicM_NL
Alleen je koffer of ook je broek -
zeker waar, schade was 7,5 kilo
-
@DominicM_NL
Nja, dat was bij mij ook zo na afgelopen feestdagen -
Wow jezus wat een dikke vreetzakken zijn jullie.
-
Ik heb in december (bewust) extreem veel gevreten (voor mijn doen). Ik ben misschien 1 of 2 kilo aangekomen.
-
@DominicM_NL said in Reizen:
zeker waar, schade was 7,5 kilo
Maar jij bent ook een ecto. Zie het als je bulkperiode. Gwn goeie krachttraining doen. Eerlijk man, als ik jou reisgids was he. Tel der maar rustig 5 kg bij op
-
Een van de best lopende topics dit trouwens. Ik moet vaker topics openen. Damn 200 post bijna in nog geen jaar tijd.
-
@bringdaruckus_NL Als jij leuke ideetjes voor topics hebt moet je ze vooral neerzetten!
-
Als we er nou ook nog wat vrouwen mee trekken..(Geen vegans overigens).
Elke Vegan krijgt een levenslange FB
-
@L-R-van-kessel_NL eens, vooral dat rebellion extinction volk
-
Ik ben vegan
-
Is die post een vervolg op je linkse gestigmatiseerde OSM-character of is dat echt