Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.
-
Kom maar met een betere suggestie
-
-
Je op de vlakte houden door niet te stemmen is natuurlijk geen excuus.
Het kan geen toeval zijn dat er afgelopen ronde 4 mensen niet hebben gestemd en er 4 wolven zijn die blijkbaar nog in hun winterslaap zitten en dus helemaal geen prooi hebben gepakt.. Als het aan mij ligt stemmen we één van de inactieven eruit.Niet gestemd vorige ronde:
- Dave Jansen
- Jesperv95
- Memphis United
- Vinnievuik
Grote kans dat hier meerdere wolven tussen zitten.
-
@Silvester-J_NL
Dat klinkt als een goed plan
Maar.misschien is het wel de tackiek van de wolven om.nu niks te doen
Ik weet het ook niet maar daar komen we wel achter tegen de tijd -
@Silvester-J_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Het kan geen toeval zijn dat er afgelopen ronde 4 mensen niet hebben gestemd en er 4 wolven zijn die blijkbaar nog in hun winterslaap zitten en dus helemaal geen prooi hebben gepakt.. Als het aan mij ligt stemmen we één van de inactieven eruit.Niet gestemd vorige ronde:
- Dave Jansen
- Jesperv95
- Memphis United
- Vinnievuik
Dankjewel voor dit uitzoeken Silvester. Ik ga uitzoeken wie hiervan ook ronde ervoor niet heeft gestemt want als ze deze nu huidige lopende stemronde missen is het voor hun allemaal kick vanwege inactiviteit!!
-
@Glennevire_NL Ik heb de afgelopen ronde inderdaad niet gestemd. Excuses daarvoor, het zal niet meer gebeuren. De ronde daarvoor gelukkig wel.
@meine-van-der-sluis_NL Een betere suggestie heb ik niet. Het is en blijft hoe dan ook gissen. Als jij en Silvester allebei aangeven dat het handig kan zijn om op een inactieve te stemmen, wil ik jullie daar best in volgen.
-
@Silvester-J_NL Ja dit klinkt niet meer dan logisch. De wolven die niks hebben gedaan en de inactiviteit van sommige. Dat kan bijna geen toeval zijn. Er moet alleen een keuze gemaakt worden op wie van deze vier.
-
@Glennevire_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
- Dave Jansen
- Jesperv95
- Memphis United
- Vinnievuik
Dankjewel voor dit uitzoeken Silvester. Ik ga uitzoeken wie hiervan ook ronde ervoor niet heeft gestemt want als ze deze nu huidige lopende stemronde missen is het voor hun allemaal kick vanwege inactiviteit!!
ik zie alles en lees alles maar stemmen is dus een must neem ik aan, ik zal dan de volgende ronde ook stemmen of toch niet
-
zal ik dan maar een begin maken
verder ik stem op dave omdat die in ze vorige post wel heel vreemd doet met ik zal wel stemmen of niet heel raar
gishes_NL
vinnievuik_NL l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NL -
@Dave-Jansen_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
@Glennevire_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
- Dave Jansen
- Jesperv95
- Memphis United
- Vinnievuik
ik zie alles en lees alles maar stemmen is dus een must neem ik aan, ik zal dan de volgende ronde ook stemmen of toch niet
Stemmen is verplicht das enige wat echt MOET. Al het anderen is bijzaak
@Memphis-United_NL is goed. Nu vooral niet meer vergeten!! -
Stem op Jesper, heb hem hier nog niet gezien en heeft blijkbaar niet gestemd
gishes_NL
vinnievuik_NL l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL I
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NL -
@Silvester-J_NL
Ff de start van dit spel vergeten. Vanaf nu ff actief worden. Ik had een leesachterstand, maar kan niet zeggen dat ik van al het gezwam veel wijzer ben geworden over de rollen in dit spel. -
gishes_NL
vinnievuik_NL l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL I I
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLGestemd op jesper. Reden: de wolven schijnen wat inactief te zijn.
-
gishes_NL
vinnievuik_NL l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL I I l
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLik stem ook op Jesper. De enige die zich nog niet gemeld heeft in dit topic en dat past goed in het plaatje van een inactieve wolf.
-
@vinnievuik_NL
En dan stem je op iemand die nog helemaal niets van zich heeft laten horen in dit topic en die er volgende ronde waarschijnlijk toch door inactiviteit uitvliegt?@Memphis-United_NL
Je zei net nog dat het een kwestie van "gokken" is om te stemmen op inactieve mensen, maar nu doe je zelf precies hetzelfde? That makes sense.. -
Leef ik serieus nog? Hahahahahahahahahahahaha. Ga straks wel even kijken...
-
gishes_NL
vinnievuik_NL l l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL I I l
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLReden: extreem verdacht postgedrag.
Ik roep als burgervader ALLE burgers op om WOLF Vinnievuik eruit te stemmen. Vinnievuik wordt in elk opzicht bijgestaan en verdedigd door medewolf Memphis United.
Nu proberen ze snel met een gebrekkige argumentatie een inactieve burger eruit te stemmen om de aandacht van hen af te wenden. Tevens probeert hij telkens met opmerkingen in de trant van "ik snap er nog niets van" zijn eigen voorkomen te verhullen. Als hij er nu niet uit wordt gestemd, zullen de wolven dit spel winnen.
Burgers, verenigt u en stem met mij mee!
-
Eens vind zowel Dave als Vinnie verdacht. Vind het ook niks voor hen om zo weinig te reageren. Terwijl ze normaal gesproken toch wel redelijk actief zijn op het forum, mijn stem gaat daardoor naar Vinnievuik.
gishes_NL
vinnievuik_NL l l l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL I I l
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NL -
gishes_NL
vinnievuik_NL l l l
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL l
meneer-Speksnijder_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL I I l l
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLIk stem op Jesper omdat ik nu nog geen idee heb en met de rest meega en denk dat het een wolf is die inactief is
-
@vinnievuik_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
@Silvester-J_NL
Ff de start van dit spel vergeten. Vanaf nu ff actief worden. Ik had een leesachterstand, maar kan niet zeggen dat ik van al het gezwam veel wijzer ben geworden over de rollen in dit spel.Omdat ik gister al op je wilde stemmen in verband met je inactiviteit, had ik je profiel bekeken. Daaruit bleek toen dat je precies met de start van het spel nog was ingelogd, dus dat lijkt me stug. Daarnaast is "ik stem op jesper want de wolven schijnen inactief te zijn" nou precies iets wat ook over jou gezegd kan worden. Overtuig me maar waarom ik niet op je zou moeten stemmen, want ik neig er wel naar.