Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.
-
Sil is niet de moeder toch? De moeder beschermde hem alleen, toch?
-
@sir.himself_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Sil is niet de moeder toch? De moeder beschermde hem alleen, toch?
'''Bescherm door haar moeder''
-
Vindt zelfs de rol Moeder niet terug in de rollendatabase
-
gishes_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL
Dave-Jansen_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL |
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLReden: Ben er van 3-4 zeker van dat ze wolf zijn en hij is er één van.
-
@Jarno-Polfliet_NL
Lol dus jij denkt dat ik een wolf ben haha die vind ik leuk dan gaan we het wel zien of ik het ben of niet hè als er uit word gestemd maar ik zou me als ik jou was richten op de wolven en niet op de inwoners maar als je zo nodig een inwoner er uit wilt eigen schuld als de wolven dan een meerderheid krijgen straks hè -
Een beetje jammer dit. Een misgok van mijn kant, waar de wolven dankbaar en gretig gebruik van hebben gemaakt. Wel grappig en natuurlijk ook logisch dat dezelfde wolven nu gelijk op mij gaan lopen bashen.
Zelf kreeg ik van de Roddeloom de boodschap door die eigenlijk alleen voor mij was bedoeld. Hierdoor heeft iedereen dus kunnen zien dat Dave Jansen een inwoner is. Laat het nou net zo zijn dat zowel Gishes, Jip Huijs als sir.himself maar al te graag vinnievuik eruit stemden en Dave Jansen alvast aanstipten als volgende burgerslachtoffer in hun wolvenpropoganda om de burgers verder te misleiden. Ook badboy stemde deze ronde op Dave Jansen, wat hem verdacht maakt als wolf.
-
@Silvester-J_NL jah ik stemde op dave omdat die bijna niet reageerde hè en daarna werd pas bekent dat die gwn een inwoner is net als mij
-
@Silvester-J_NL Ik vind het wel makkelijk van je gezegd. Dat jij verkeerd hebt gegokt en dat Jip en ik daardoor verdacht zijn. Waarom is dit geen streek van een wolf zelf dan die er nu weer inwoners eruit probeert te halen.
Sws vind ik het verdacht dat hij met een lijstje komt en vervolgens het op inactiviteit speelt, maar nu blijken daarvan al twee geen wolven te zijn.
-
@sir.himself_NL jah echt hè
Volgens mij is.die zelf een wolf en burgemeester -
@badboy198512_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
@Jarno-Polfliet_NL
Lol dus jij denkt dat ik een wolf ben haha die vind ik leuk dan gaan we het wel zien of ik het ben of niet hè als er uit word gestemd maar ik zou me als ik jou was richten op de wolven en niet op de inwoners maar als je zo nodig een inwoner er uit wilt eigen schuld als de wolven dan een meerderheid krijgen straks hèIk ben er zeker van net als van sommige andere wolven die ik gewoon weet
-
@Jarno-Polfliet_NL als je er zeker van bent dan.moet je het zelf weten hè
Maar dan niet gaan lopen piepen als ik geen wolf ben hè dat je dan weer een inwoner er uit hebt gestemd -
Ik snap er ook niks meer van. De Beul, De Oom en De Moeder ineens als rollen?
Heeft bijna iedereen een rol ofzo? -
gishes_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL I
Dave-Jansen_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL |
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLIk stem vast nu, willekeurig, omdat ik morgen niet online kan komen op het forum.
-
@gishes_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
gishes_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL I
Dave-Jansen_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL |
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLIk stem vast nu, willekeurig, omdat ik morgen niet online kan komen op het forum.
Oh wijzig je stem maar naar badboy hij is zeker een wolf, je hoeft niet willekeurig te stemmen
-
@Jarno-Polfliet_NL Ik verdenk hem ook. Maar heb je geen beredenering?
-
Misschien moeten we iets langer wachten voordat we lukraak gaan stemmen, misschien is er nog een rol die de burgers kan helpen? Neem dan contact op met Dave Jansen, we weten allemaal nu dat dat niet een wolf is
-
@gishes_NL Als we nu zelfs gaan stemmen op basis van pure willekeur komt dit spel nooit tot een goed eind
@Jarno-Polfliet_NL Waarom ben je zo zeker Jarno?
Tot nu toe is Silvester overigens de enige die een inhoudelijke opmerking geplaatst heeft met betrekking tot de stemming en op zich kan ik me in zijn argumentatie vinden. Al ben ik wel enigszins wantrouwend na wat er vorige ronde gebeurd is.
-
Ik ga morgen trouwens weekendje weg. Ben dus om die reden minder actief. Zal wel dagelijks stemmen, maar red niet om vaak in te loggen
-
gishes_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL I I
Dave-Jansen_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL I
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL
Jip-Huijs_NL
sir-himself_NL
Silvester-J_NLIk stem op Memphis united want hij is in mijn ogen te rustig en te correct allemaal.
en er zijn teveel wolven over dus die moeten er maar is uit