Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.
-
@jesperv95_NL
Kijk, hier hebben we wat aan! Nu kan iedereen zien dat een wolf mij eruit probeert te werken, omdat ik één van hun namen genoemd heb als verdachte. Een uitgemaakte zaak dit -
Jesper is dus goed. Dus als meneer de burgemeester een beetje meer vertrouwen wil kweken moet ie nu niet de beslissende stem op Jesper zetten
-
En de mensen die op Jesper stemden zijn nu ook wel verwacht
-
Als spelleider bevestig ik dat Jesperv95_NL de waarheid spreekt.
-
gishes_NL
Jarno-Polfliet_NL
Memphis-United_NL I I I I
Dave-Jansen_NL
killing-spread_NL
badboy198512_NL I
meine-van-der-sluis_NL
jesperv95_NL | |
Jip-Huijs_NL I
sir-himself_NL
Silvester-J_NL I l lNu de rol van Jesper geopenbaard is, zit er voor mij niets anders op om op Memphis United te stemmen.
-
Lekker moment zeg
-
Mocht er weer eens een wolvenspel worden georganiseerd ben ik ook van de partij. Ziet er wel leuk uit :thumbsup_tone2:
-
@Rubber890_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Mocht er weer eens een wolvenspel worden georganiseerd ben ik ook van de partij. Ziet er wel leuk uit :thumbsup_tone2:
Dan doe ik graag mee als deelnemer. Gaarne iemand als spelleider die het gewend is zoals vroeger hier ging bij oude JR tijden? @meneerspeksneider_NL
-
Kom maar op met die uitslag
-
Feest in wakkerdam!! Het dode lichaam van @Memphis-United_NL was die van weerwolf hij en zijn mede wolven zijn niet scherp en vielen tevergeefs @Silvester-J_NL aan die levend werd teruggevonden , immers haar moeder is nog steeds niet dood. Dus Silvana ook niet.
Wij gaan door met volgende spelers;
Deadline Lynch stemming zaterdag 7 januari 22:00 ivm verplichtingenGishes
Jarno polfliet
Dave Jansen
Killing spread
Badboy
Meine van der sluis
Jesper
Jip
Silvester -
@Glennevire_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Feest in wakkerdam!! Het dode lichaam van @Memphis-United_NL was die van weerwolf hij en zijn mede wolven zijn niet scherp en vielen tevergeefs @Silvester-J_NL aan die levend werd teruggevonden , immers haar moeder is nog steeds niet dood. Dus Silvana ook niet.
Wij gaan door met volgende spelers;
Deadline Lynch stemming zaterdag 7 januari 22:00 ivm verplichtingenGishes
Jarno polfliet
Dave Jansen
Killing spread
Badboy
Meine van der sluis
Jesper
Jip
Silvester
Sir.himself -
Jajaja het kan nog, we weten ook dat sir.himself een wolf is dus nu is het zaak om nog 2 te vinden. Denk dat we dan vooral naar de mensen moeten kijken die persé Jesper eruit wilden hebben
-
Kunnen we nu ook zeggen dat onze burgemeester officieel geen wolf is? Of zou het in theorie nog kunnen dat de wolven op Sil hebben gestemd zodat hij burger lijkt?
-
Kwajongen gebruikt zijn kracht en roept **Jarno-Polfliet_NL ** is de moeder
-
Gishes
Jarno polfliet
Dave Jansen
Killing spread
Badboy |
Meine van der sluis
Jesper
Jip
Silvester
Sir.himselfReden: Nu dat ik weet wie de resterende wolven zijn kunnen we beginnen deze wolf er al uit te stemmen.
-
@Glennevire_NL
Is Jarno nu de moeder? of zit hier weer wat achter?
-
Kwajongen gebruikt zijn kracht en roept **Jarno-Polfliet_NL ** is de moeder
Deze informatie is uiterst incorrect.
-
@meine-van-der-sluis_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
@Glennevire_NL
Is Jarno nu de moeder? of zit hier weer wat achter?
Weerwolf in kwajongenskleren: Hij kan naast de weerwolfacties ook iets wat op de kwajongen lijkt: Hij pm't 2 namen naar de spelleider, van de eerste naam komt de naam in het topic te staan, van de tweede naam de rol: oftewel hij geeft valse informatie. Er staat wel: De kwajongen gebruikt zijn krachten...
-
Wij burgers moeten dus even beslissen wat we gaan doen.
Op sir,himself stemmen zodat we in ieder geval een wolf hebben. Of gewoon die 3de wolf zoeken met de gedachte dat we sir.himself later nog wel weg kunnen stemmen.Kwa stemmingen vind ik het lastig om naar te kijken want Memphis stemde afgelopen ronde op Jesper maar Sir.himself op de burgermeester (raar dat de wolven niet op het zelfde stemmen)
Badboy vind ik verdacht omdat hij net zoals Sir.Himself op de burgermeester stemde, Hetzelfde geldt voor JIP
Killerspread stemde op Jesper wat ik ook verdacht vind want Jesper blijkt een burger te zijn. verder heeft hij ook niet super veel inbreng
2 van deze 3 zie ik dus wel als wolf..
-
@Rubber890_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Dan doe ik graag mee als deelnemer. Gaarne iemand als spelleider die het gewend is zoals vroeger hier ging bij oude JR tijden? @meneerspeksneider_NL
Moet je wel mn naam goed schrijven haha. Strakke organisatie van een spel als dit kost veel tijd en ik denk niet dat ik bereid ben dat erin te steken, maar wie weet.