Kanarifuglene: [KL] League
-
@bjorn2321_nl de organisatie gaat kijken. In principe gaan we over een paar dagen naar iedereen die zich nog niet heeft ingeschreven een reminder sturen. Pas op het eind gaan de competities bepaald worden.
-
Ik ga vandaag de jaarranking weer bijwerken en posten
-
@maricja_nl benieuwd waar ik terecht kom
-
@triple-444_nl Plaats 444 gok ik.
-
@triple-444_nl Denk dat je een beetje gezakt bent. Gaan volgend seizoen de sheet van Vinnie hanteren. Doe je weer mee?
-
Hier is ie dan weer. Een nieuwe jaarranking. Braamsie voerde vorige keer de lijst nog aan, maar zal hij dat na dit seizoen nog steeds doen?
In KL1 ging JOPIE1313 met de sheetwinst aan de haal en dit leverde hem veel punten op. Dusdanig veel punten dat hij zich heeft gemeld op de hielen van Braamsie. Deze 2 heren staan momenteel met kop en schouders bovenaan.
Op gepaste afstand staan bekende namen als Memphis United en Santheman. Laatstgenoemde ging vorig seizoen nog met de sheetwinst aan de haal, maar was nu terug te vinden in de middenmoot. De hoogste nieuwkomer in de top10, vinden we terug op plek 5. Actieve OSM dame Maricja pakte met een 2e plek op de sheet in KL1 ook een flink aantal punten en maakte daarmee een aardige sprong naar boven. Na een prima seizoen in KL2, meldt ook Oanne zich weer in KL1 en in de top10.
Er volgen nog genoeg seizoenen van de KL, dus er is nog niets beslist
Tot volgend seizoen iedereen!!!
-
nou ik pak mijn schepje er maar bij dan volgend seizoen en hopelijk kan ik t gaatje dichten
-
@maricja_nl ja inderdaad ergens in september begint toch?
-
@triple-444_nl Yess klopt
-
@jopie1313_nl :man_gesturing_no_tone3: YOU SHALL NOT PASS!
(Hopelijk...) -
@triple-444_nl als je meedoet, neem je dan een keer niet ontslag voordat de comp voorbij is?
-
Ontslag nemen mag (toch) niet?
-
@crimsontide_nl mag wel... komt je alleen duurt te staan in de sheet
-
@bolabranca_nl67 en bovendien heb je kans dat je op de zwarte lijst komt
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Oooeeeh vertel! Wie staat er op?
-
@braamsie-_nl succes iig hopelijk valt mijn loting een beetje gunstig, of die nieuwe pnttelling moet dat beetje opheffen dit x
-
@bolabranca_nl67 Die zwarte lijst is eindeloos.. Het hele Looking for Silverware café 'de Drankorgel' is er mee behangen..
-
@rubber890_nl vet!
-
@bolabranca_nl67 ik wel in ieder geval #proud #sarcasm
-
@MikevanderHilst_NL waar is de andere helft van de van origine 'crewloze crew' gebleven dan?