Kanarifuglene: [KL] League
-
Niet inschrijven is toch gewoon niet mee doen? Mensen hebben ruim de tijd gehad om zich in te schrijven.
-
Het heeft gewoon te maken met het feit dat ik wel wil zorgen dat ik alles goed kan indelen. Zo kan ik het leuk maken voor iedereen. Wees blij dat er iemand is die nog energie wilt stoppen in het onderhouden van de KL league.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Maar hij heeft nu toch geen kritiek op jou?
-
Indeling seizoen 2 2018
Er is nog een plek vrij in KL4, PM me als je die plek wilt/iemand kent die deze plek wilt nemen.
-
KL1 - Frankrijk
Kl2 - Belgie
KL3 - Saudi-Arabie
KL4 - Saudi Arabie
-
Competities komen tussen 21:00 en 22:00
- Mod KL1: @maricja_NL
- Mod KL2: @coachmaster7_NL
- Mod KL3: nog niet bekend
- Mod KL4: nog niet bekend
Mods van KL3 en KL4 worden as we speak geregeld!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl I could be the PM for KL4! @mrtgll33-test_NL
Please detail send me For league tools.
-
Invites voor KL1 zijn eruit.
Helaas komen er diverse foutmeldingen naar boven bij de invites, als "Manager die je wilt uitnodigen bestaat niet" en "Manager die je wilt uitnodigen zit al in de competitie".
Heb meerdere invites eruit gegooid per persoon en veel managers lijken er wel in te zitten. Dus op hoop van zegen dat het verder goed gaat... -
@Braamsie-_NL
@cobus10101_NL
@putse-boys_NL
@Victoryo0_NL
@Chris-Albers_NLBij jullie krijg ik nog meldingen
-
invites voor KL2 worden om 21:35 verstuurd
-
@maricja_nl Zou gefixed moeten zijn mits je het via de ios app doet -> https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/26866/ip-kan-geen-managers-uitnodigen-voor-crewcomp/7
-
@vertrigo_nl Er komt een remake morgen, dus voor nu maakt het niets meer uit. Heb geen ios. Hopelijk gaat het morgen beter. Thanks voor je post iig.
-
************ INVITES VOOR KL4 ZIJN VERSTUURD!!!! *************
-
-
******* OPROEP *******
KL1 zal morgen opnieuw gestart worden. Door een bug met de uitnodigingen, is niet iedereen even eerlijk in de competitie gekomen.
@putse-boys_NL
@jonesy_NL
@cobus10101_NL
@wingie85_NL
@Victoryo0_NL
@Braamsie-_NL
@waterhoen19_NL
@McWilliam_NL
@Genious18_NL
@MikevanderHilst_NL
@the-Skippy_NL
@Renkie_NL
@Flougle92-NL
@Rubber890_NL
@Mick77_NL
@Hans016_NL
@JOPIE1313_NL
@Chris-Albers_NL -
@killing-spread_nl
KL 3 start morgen. Er is een moderator gevonden, maar het is nu wat laat om de competitie nog aan te maken. -
********* KL3 START MORGEN 7 MAART *********
-
@maricja_nl na de simulatie? Want dan moet ik mijn wekker zetten
-
Voor de duidelijkheid
KL1 en KL3 starten vanavond tussen 21:00 en 22:00!